Zeer lage snelheid

  • 15 November 2010
  • 3 reacties
  • 1598 Bekeken

Ik heb sinds een tijdje een vrij lage snelheid. Ik heb een Internet Favorite abonnement.

Zou het mogelijk zijn mijn lijn eens na te trekken?

Ook heb ik gehoord dat VDSL een oplossing kan zijn, is dit beschikbaar voor mij?

login: fb696513

Bedankt,
Cubeh

3 reacties

Beste,

Ik heb de lijn kunnen nameten maar ik vind op dit moment geen problemen met de snelheid terug. De lijn staat ingesteld op een profiel van 4.6 Mbps.

Vdsl2 (aan 30 Mbps) is mogelijk op uw adres. U kan dit aanvragen in een Belgacom Teleboetiek of bij de klantendienst 080022800.

Vriendelijke groet,

Eva
beste,

kan u ook even mijn lijn uittesten aub? login is sb264317.

Indien VDSL2 nog niet mogelijk is wanneer denkt u dat dit zal geactiveerd worden?

vriendelijke groeten
Beste,

Ik belde reeds een paar maanden geleden omtrent mijn internetsnelheid, account heet fa279680 met een internet intense abonnement .
deze is: snelheid..

Ik bevind me op minder dan 500meter van een Belgacom centrale, maar mijn snelheid kon destijds nog niet worden aangepast alhoewel het toch technisch gezien toch mogelijk was om mijn snelheid te boosten naar 9Mb/s.. Is deze snelheidsboost ondertussen al mogelijk?
Zo ja, wie moet ik contacteren om deze veranderingen tot stand te laten komen?
Zo nee, weet u dan wanneer een hogere snelheid kan toegekend worden aan mijn verbinding?

Alvast bedankt, vriendelijke groeten

Reageer