Zeeeeeer ontevreden klant ! Internet afgesloten, wegens 1 factuur 10 dagen overtijd???

  • 28 December 2013
  • 0 reacties
  • 797 Bekeken


Beste Belgacom,





Ik ben overtijd door een vergetelheid met 1 luttel factuurtje van ca 57 euro, en jullie sluiten onmiddelijk mijn internet af ????


De volle 10 dagen te laat om te betalen, gewoonweg belachelijk.


Vinden jullie dit nog normaal ???????


Ik ben ooit wel eens afgesloten geweest omdat er nog 3 facturen openstonden, en dat kan ik ten volle begrijpen, maar dit??


Daarenboven zijn jullie zo kwaadwillig om dit op vrijdagavond te doen, net voor t weekend waardoor ik , ook al wil ik dit onmiddelijk regelen sowieso een heel weekend gegijzeld ben.


Heb mijn internet nodig voor professioneel gebruik ook.


Ik ben hier absoluut niet mee gediend, en pisnijdig !


Als ik dan bovendien naar jullie klantendienst bel, en geef mijn tel.nr in waarvoor ik bel, krijg ik te horen dat ik om administratieve redenen naar het nr 1927 moet bellen? Als ik daar naartoe bel, krijg ik weer een bandje dat zegt dat dat nummer niet meer gebruikt wordt en dat ik naar het nr nr 5000 moet bellen, WAT DE KLANTENDIENST IS VAN MOBISTAR??????


Loopt alles nog wel zoals t hoort bij Belgacom, of hebben jullie klanten te veel?


Graag héél snel een oplossing, want er zijn concurenten genoeg om me hartelijk te verwelkomen als klant met tv, internet, mobiel internet, en 2 prepaid gsm gebruikers !!!







0 reacties

Geen reactie

Reageer