ZDF live uitzendingen streamen op pc ???

  • 8 August 2013
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

Badge

Elsa, inderdaad, zelfs met het faken met een duits ip adres lukt het niet. Bizar , niet ?


En ook met VLC lukt het bij mij niet.


En maja de bij zoemde hier ook net voorbij en blijft maar zoemen, zonder honing af te geven ... dus zij weet het ook niet.


Nochtans dacht ik dat onze Apotheothus ons wel zou kunnen helpen, heb ik de indruk dat hij zijn 'onwetendheid' faked ? Hij kan toch IP adressen achterhalen enz....


Dus ... algemene oproep aan de forum gebruikers , hoe kan je ZDF streamen op je pc ( de live uitzending wel te verstaan, want de SENDUNG VERPASST dat is geen probleem ), met welke methode en/of via welke weg .

We gaan hier ook een nieuw item voor openen, anders bereiken we niet alle users ( is bij deze gebeurd ) .


Groetjes

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Bij mij werkt het gewoon...ze vragen alleen in de Adobe Flash Player toegang tot de uploadbandbreedte voor p2p.peerstreram.com: is dat gevaarlijk ? het werkt dan wél.

Reputatie 7
Badge +1


Als je 'onthouden' niet aanvinkt vraagt hij het iedere keer opnieuw (bij aanklikken van een zender). Is het veiliger van het onthouden niet aan te vinken, of maakt dat niet uit? het werkt dus wél degelijk met de de Adobe Flashplayer, je moet dus geen software downloaden.



En met een QR-code maak je van je smartphone een afstandsbediening....nou moe!

Reputatie 7
Badge +1


Het rare is dat ze toegang vragen tot de uploadbandbreedte....




Reputatie 7
Badge +1


Bovendien kan je voor HD registreren:






Maar als je dan registreert, bv. met een twitteraccount, dan krijg je volgend scherm:






Je kunt wél eerst 2 minuten testen op een HD-zender bv; Pro7 HDen op een 20' PC scherm is het dan wel perfect beeld, ongeveer zoals TV Overal HD, maar wél 'payer à la caisse'...

Reputatie 7
Badge +1


Maar het SD beeld is acceptabel, al loopt de soundsynchro soms wat achter (hangt van zender af). Tochwél een zeer goede tip voor mensen die op hun PC willen kijken. Je kunt trouwens ook apps. downloaden. Ik ga dat nu eens uittesten op mijn tablet.

Reputatie 7
Badge +1


De app. Local TV werkt ook op mijn tablet....een hoop Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse duitstalige zenders...ARD werkt, ZDF niet 'access denied'. Ik test het verder uit.

Reputatie 7
Badge +1


AFP werkt wel op Android tablet. Local TV app. vraagt ook naar de laatste versie van AFP. Sommige zenders werken echter niet op de AFP maar sturen je door naar een website van de zender, waar je dan moet afwachten of je toegang krijgt. ARD gaat wel, ZDF gaat via website en geeft geen toelating. Op PC werken de meeste zenders wel.
AFP op Ipad...ik denk het niet!

Reageer