Zappen is een ramp

  • 21 November 2012
  • 4 reacties
  • 728 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1

Sinds vandaag op mijn beide V4 decoders is het zappen een ramp geworden. Bij zappen naar andere zender zie je even twee zenders in blokjes door elkaar en blijft het beeld even stilstaan. Heb alles al heropgestart maar het probleem blijft, zijn er nog mensen die dit hebben?

4 reacties



Ik heb die test gedaan en de uitslag was er is een probleem, er is 1 van uw boeketten niet geactiveerd. Maar dat klopt dus niet want die werken allemaal



Daar moet u zich niks van aantrekken als de uislag maar niet aangeeft dat je lijn problemen heeft dus voor u is de lijn in orde bevonden.


gr Elsa


en een puur individueel probleem kan het ook niet zijn want dat zou wel heeeeeeeeeel erg toevallig zijn



Zo eenvoudig is het inderdaad allemaal niet als je het geval problemen bij zappen van charles bekijkt dan had een tijd geleden bijna iedereen daar last van en toen had ik het niet dan als het bij iedereen precies wat beter ging dan kreeg ik er last van en nu de laatst tijd heb ik er totaal geen last meer van en nochtans is niks aan de installatie en ook niks aan charles verandert !


Ik wil maar aantonen hoe moeilijk je conclusies kunt trekken.


Maar een zaak is zeker de fouten van Charles die heb je niet bij de decoder V3 en daar kan je soms veel uit afleiden bij problemen en zeker als er iemand is die beide decoder heeft dan kan hij zeker weten of het aan Charles te wijten is of niet.


gr Elsa





@ elsa : ben jij eigenlijk een personeelslid van belgacom?



waarom vraag je dat heb ik dan iets verkeerd gezegd ?


gr Elsa


@ elsa : ik bedoelde het ook niet als aanval hoor en ik heb ook niks tegen de mensen van belgacom, ik was alleen benieuwd 😉 .



Geen enkel probleem hoor Inge, ik wist niet goed waarom je die vraag stelde.


Ik dacht al dat jij van BGC was en voor mij een plaatsje vrij had bij de Technische helpdesk van BGC laugh





groetjes

Reageer