Wissen van een opname

  • 18 April 2017
  • 10 reacties
  • 1836 Bekeken

Op 11 april heb ik het programma "The sky is the limit" opgenomen maar nu kan ik dit nier meer wissen. Hoe kan ik dit oplossen?

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Gerda, kan je het volgende proberen:

- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten

Probeer nu de opname opnieuw te wissen. Dit zou normaal gezien nu terug moeten werken.
Nu al 10 minuten aan t wachten op de herstart van de modem. Kan ik de decoder al terug aansluiten?
Als de DSL led continu blijft oplichten op je B-Box kan je de decoder terug opzetten.
OK alles gedaan zoals je gezegd heb maar kan nog steeds het opgenomen programma niet verwijderen.
Reputatie 7
Badge +6
Gerda, kan je me vertellen wat er juist gebeurd als je dit wenst te verwijderen? Krijg je foutmelding te zien? Springt hij terug naar de opnamelijst?
Ja Thomas als ik hem wil verwijderen bij mijn opnames gaat hij terug naar de opnamelijst.
De eerste keer toen ik dit wilde verwijderen heeft hij een andere opname verwijderd.
Reputatie 7
Badge +6
Vreemd. Ik heb de opname voor je verwijderd. Ik raad wel aan even een herstel van fabrieksinstellingen te doen van de decoder om dit zo in de toekomst te vermijden. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Houd ons op de hoogte mocht je dit probleem nog voorhebben!
Net hebben we iets anders opgenomen en nu is de opname "The sky is the limit weg.
Maar ik heb een vraagje, wat is het verschil tussen een opgenomen programma met een wit rondje en een met een rood rondje?
wit rondje wil zeggen opname is gepland maar nog niet gestart en het rode wilt zeggen dat de opname al gestart is.
Ok bedankt je mag dit topic sluiten.