Beantwoord

windows phone werkplek account verwijderen/aanmaken

  • 25 February 2016
  • 9 reacties
  • 548 Bekeken

Badge
op mijn windows Phone (Lumia) ontvang ik o.a. mijn mails van het werk (werkplek account)
nu heb ik een nieuw e-mailadres gekregen, blijkt dat ik geen berichten ontvang op het nwe adres op mijn telefoontoestel.
Ik zie nergens dat ik mijn account kan verwijderen! Ik dacht dat men dit type account (werkplek) slechts één keer kan aanmaken, wat ik dus gedaan heb.
Heeft hier iemand ervaring mee?
icon

Beste antwoord door linda_036 2 March 2016, 22:48

Bekijk origineel

9 reacties

Badge
deze werkplek account kan dus niet verwijderd worden op mijn toestel (Windows Phone)
zou ik mijn emailadres (werk) kunnen koppelen aan mijn proximus adres (@skynet.be) die mails en die van gmail ontvang ik ook op mijn WInPhone
:?
Reputatie 2
Badge +1
Een werkplekaccount configureren of verwijderen



Als uw werkgever een bedrijfsapp of hub aanbiedt, ziet u een optie om dit toe te voegen nadat uw account is geconfigureerd. Nieuwe apps worden weergegeven in uw lijst met apps.
Opmerkingen

U kunt slechts één werkplekaccount tegelijk aan uw telefoon toevoegen.

Een werkplekaccount verwijderen

Tik in de lijst met apps op Instellingen Pictogram Instellingen en tik vervolgens op Werkplek.

Tik op het account dat u wilt verwijderen.

Tik op Verwijderen Pictogram Instellingen en tik nogmaals op Verwijderen Pictogram Instellingen.

Opmerking

Niet alle werkplekaccounts kunnen worden verwijderd.
Badge
ja dat had ik gelezen, en je laatste zin is hier van toepassing, 'kan niet verwijderd worden'
ik probeer een account aan te maken op een android toestel alcatel pop c3 maar er is 4G vereist! dus dat gaat ook niet
ik vraag me af of ik mijn mails van werk kan ontvangen via mijn skynet (of andere mailbox)
Badge
ik moet mijn vraag anders stellen: ik ontvang geen mails op mijn nwe adres op winphone. Op de desktop daarentegen, kan ik 'een ander postvak openen' in de account van werk. Ik vraag me af wat er moet gedaan om zelfde situatie (dus 2 postvakken) te bereiken op winphone.
Badge
mijn probleem is inmiddels opgelost door onze IT'ers
Reputatie 2
Badge +1
Hoe? Wat was de oplossing?
Ik vraag dit alleen omdat anderen dit misschien ook ooit nodig hebben.
Badge
ik had een code nodig die ik van het IT bedrijf heb gekregen.
en ja nu kan ik beide emailaccounts (van het werk) consulteren op de winphone.
nu stelt zich een ander probleem, de batterij loopt redelijk snel leeg, en synchroniseren staat HANDMATIG
heb er geen idee van wat ik nog kan uitschakelen.
fijn weekend
Reputatie 2
Badge +1
eens kijken naar je actieve apps, miss wel eentje die teveel draait, ik had dat vroeger voor met facebook .
Badge
heb geen Facebook-acc , maardie stond wel aan op de achtergrond en heb ik o.a. uitgeschakeld, en nog een paar apps, benieuwd naar her resultaat. ik moet zeggen dat ik beroepshalve met momenten veel sms'en verstuur, mss heeft dit er ook mee te maken.
mvg

Reageer