Wiko Fever 4G

  • 19 December 2015
  • 5 reacties
  • 830 Bekeken

Reputatie 2
Mijn dochter is op zoek naar een smartphone voor 200-250 euro en kwam op de Wiko Fever 4G uit voor 200 euro. Het lijkt echt wel een koopje met octacore, 3GB geheugen, full HD scherm en 13Mpx camera. Zelfs beter dan de Huawei P8 lite die maar 2GB heeft en geen full HD scherm, maar wel 250 euro kost.
Iemand ervaring met dit toestel? Of (hint hint:)) kunnen we hem eens testen?

5 reacties

Zal eens googelen op reviews maar ik ga hier niet opnieuw de linken posten zoals bij de Hu P8 😉
A propos: al je rendierhoedje ontvangen 🙂
Reputatie 2
Of (hint hint:)) kunnen we hem eens testen?

Absoluut! Zit jouw dochter op ons forum? Of lezen er andere kandidaat-testers mee? 🙂
Reputatie 2
Nee, ze zit niet op het forum. Als er niemand anders interesse heeft in dit toestel dan moet je hem niet kopen, we gaan ons zelf niet voortrekken hé 🙂
Reputatie 2
Bon, we gaan hem kopen. Een beetje met een bang hartje, want vrienden hebben een goedkopere Wiko gekocht en daar werkt het Proximus SIM kaartje niet in op 4G.
Reputatie 2
Oef, het werkt! Eerst maakte hij geen verbinding met 3G of 4G, zowel in SIM slot 1 als in SIM slot 2. Na een update van de systeemsoftware werkt alles gelukkig wel vlekkeloos. Top toestel, onklopbare prijs/kwaliteit. Ik zou er bijna één voor mezelf kopen 🙂

Reageer