Beantwoord

wijziging slimme diensten

  • 5 January 2016
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

ik heb binnen het pack dat ik heb de phone mail willen activeren; ik heb dat al 2 keer gedaan maar krijg telkens een foutmelding.


Mijn overzichtMijn productenMijn factuur & verbruikMijn voordelenMijn administratieMijn berichtenMijn support
Proximus startpagina > MyProximus > Mijn producten > Wijzig de slimme diensten
An error has occurred:
ReferenceNbr: R8Y18HBHDLG9W78TCPG7-pcpp-2

An error has occurred so your request cannot be fulfilled.
You can press your browser's reload button to try your request again.
Should you continue experiencing problems please contact the helpdesk and provide them with the error reference number at the top of this page and a screenshot of the screen preceding this one that led up to the error.
icon

Beste antwoord door luc_0158 5 January 2016, 19:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Luc, je kan Phonemail gratis activeren via Myproximus, onder "Mijn producten", "Vaste lijn", "Diensten" en op bladzijde 2 zie je de phonemail staan, waar je op kan klikken.
Als je dat niet lukt, bel dan even naar de klantendienst 0800 22 800, dan zetten zij het er wel op. Gewoonlijk stroomt dat ook sneller door, dan als je dat via MyProximus doet. Voor zover ik me herinner kan ook de technische dienst dat er voor jou op zetten, dus dan kan je nog tot 22u bellen.
ik had het nog een keer geprobeerd via MyProxims, maar weer dit foutmelding. Ik heb dan maar gebeld naar 0800 22800; ik had een vriendelijke man aan de lijn die de phone mail ( niet de basic) geactiveerd heeft; nu nog enkele uren wachten (maar morgen zeker) of deze dienst werkelijk geactiveerd werd.
Dat is dikwijls eens het probleem met MyProximus bij vele klanten dat er iets niet goed werkt, zie ik regelmatig ook op twitter dat ze moeten de hulp van de een medewerker inroepen spijtig dat dit systeem nog zo dikwijls faalt. (niet voor Phone mail alleen natuurlijk)