ik heb binnen het pack dat ik heb de phone mail willen activeren; ik heb dat al 2 keer gedaan maar krijg telkens een foutmelding.
Mijn overzichtMijn productenMijn factuur & verbruikMijn voordelenMijn administratieMijn berichtenMijn support
Proximus startpagina > MyProximus > Mijn producten > Wijzig de slimme diensten
An error has occurred:
ReferenceNbr: R8Y18HBHDLG9W78TCPG7-pcpp-2
An error has occurred so your request cannot be fulfilled.
You can press your browser's reload button to try your request again.
Should you continue experiencing problems please contact the helpdesk and provide them with the error reference number at the top of this page and a screenshot of the screen preceding this one that led up to the error.
Beantwoord
wijziging slimme diensten
Beste antwoord door luc_0158
ik had het nog een keer geprobeerd via MyProxims, maar weer dit foutmelding. Ik heb dan maar gebeld naar 0800 22800; ik had een vriendelijke man aan de lijn die de phone mail ( niet de basic) geactiveerd heeft; nu nog enkele uren wachten (maar morgen zeker) of deze dienst werkelijk geactiveerd werd.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.