Skip to main content
zie vraag 31044945. bij overzetten pack zijn er vss fouten gebeurd.



vorige week donderdag (28/09) was het laatste contact op voicemail met de belofte om later contact te nemen. wat nog is gebeurd.

openstaande vragen :

a) wat is de maandelijkse abonnements kost. gaande van "hetzelfde als nu" tot "ik weet het niet"

b) netflix account inbegrepen ?
Ter info: wat er allemaal in packs begrepen is kan je ook eventueel eens nalezen hier

> https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html
dank je ! maar kan het niet gebruiken want proximus affinity zit ertussen. op moment van overschakelen naar tuttimus had ik begrepen dat een netflix account erin zat voor 74,70/maand. prijsverschil tussen het vorige pack en nu was dan ook te doen en daarom vond ik het interessant. tot ik alles op mail bevestig kreeg en probeer na een kleine week nu nog altijd te weten te komen

a) maandelijkse abonnementskost

b) netflix daarin of niet.



in ieder geval zie ik in uw link dat de site werd aangepast en verduidelijkt. mogelijk was de vorige te misleidend ?
laat dit beter eens nakijken door iemand van proximus want wij als forumleden weten natuurlijk geen details over je overschakeling en daarom zou je mss beter een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
tuurlijk - al gedaan. zoals gezegd : op voicemail vorige week beloofd om terug te bellen. ben na een kleine week nog altijd in blijde verwachting.



toch bedankt voor de feedback.
't kan nooit kwaad om ze er nog eens er aan te herinneren 😉

Reageer