Skip to main content
Beantwoord

wijziging NPO3 naar HD

  • April 17, 2016
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Bij het bekijken van een film op NPO3 kwam bovenaan op het scherm de melding dat de zender zou overgaan naar HD en dat als je over een HD decoder beschikt je contact moest opnemen met volgende website www.canaldigitaal.nl/eindeSD. Wordt die aanpassing door Proximus gedaan of moet ik als klant toch deze website raadplegen?

Beste antwoord door Marleen

Hallo,
Dat is gewoon een bericht van NPO voor de canal digitaal klanten. Voor u verandert er niets.
MVG
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • April 17, 2016
Hallo,
Dat is gewoon een bericht van NPO voor de canal digitaal klanten. Voor u verandert er niets.
MVG

Elsa
  • April 17, 2016
Hier loopt al een uitvoerige discussie over op het forum, daar best ook eens gaan kijken.
-> https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/npo-zenders-einde-sd-34303
Dit gezegde zijnde, moest het van toepassing zijn bij proximus dan zou proximus deze aanpassingen doen