Skip to main content
Vroeger hadden ik en mijn man elk apart een gsm-abonnement bij Proximus.

Sinds enkele maanden hebben we de twee abonnementen samengevoegd en ineens tv en internet bijbesteld.

Alles werkt enzo, maar op MyProximus kan ik helemaal niets terugvinden van internet of tv.



Ik zie dat de klantnummer waarmee ik vroeger op MyProximus zat met de aanvullingen die we besteld hebben, gewijzigd is.



Ik kan echter geen nieuwe MyProximus account openen op het nieuwe klantennummer, aangezien mij emailadres al in gebruik is met het oude klantennummer.



Kunnen jullie dit oplossen? Nieuw klantennummer is 614598091.



Alvast bedankt!
Hallo Kathleen,



De enige oplossing is een nieuw e-mailadres(bv Gmail) aan te maken en dit te koppelen aan het nieuwe klantnummer.



Met vriendelijke groeten,



Joël
Hallo Joel



Kan mij oude account op het oude klantnummer niet gewoon verwijderd worden? Deze is toch niet meer nuttig.

Reageer