Via het werk zijn wij klant bij proximus ( zogenaamde business klant). Ik wil inloggen op my proximus , doch ik heb dat nog nooit gedaan, vul mijn telefoonnummer in en de door proximus voorgestelde code , en bekom dan steeds de foutmelding : we herkennen uw telefoonnummer niet ?
De app van proximus heb ik op de smart telefoon gezet, de wifi afgezet en via 3 g verbinding gemaakt , en zo herkent hij mijn telefoonnummer wel .
wat nu te doen ? Buiten naar een servicepoint gaan , waar ik de boodschap krijg " we kunnen voor u niets doen omdat u business klant bent ????
Bladzijde 1 / 1
Moet ge wel een gsm nummer ingeven want als ik dit hier lees heb ik de indruk dat het ook kan zonder !!
=> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
=> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
dit gaat perfect zonder GSMnr in te geven, kies de optie rechst onder "ik heb geen GSMnr" als hij je GSMnr vraagt en dan kan je registreren met je code op je factuur.
MVG
MVG
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.