Skip to main content
Hallo,

Sedert enkele weken ben ik een Belgacom-klant. Wat betreft mijn internetaansluiting stel ik volgend probleem vast.

Als ik mijn pc opstart gebeurt het vrij frequent dat ik niet direct een draadloze verbinding krijg met het internet. De oorzaak ligt zeker niet bij mijn pc daar ik bij de pc's van mijn kinderen en mijn ipad hetzelfde probleem vaststel.

Wie helpt me dit vervelend probleempje op te lossen...? Dank bij voorbaat.

Johan

Wat bedoel je met "niet direct"? seconden, minuten, uren....? Kan overigens wel aan de aangesloten toestellen liggen hoor.... m'n laptop maakt eerst verbinding valt dan even uit en verbind dan opnieuw..., maar dit heeft puur alleen te maken met m'n laptop...( tijdens de opstart schakelt hij héél even de WiFi verbinding uit en daarna terug aan)..... bij m'n Ipad heb ik dit probleem niet... onmiddelijke verbinding.

Hallo,

Met de laptop is het voldoende om de wifi netwerkverbinding even te verbreken (er is wel netwerkverbinding maar geen internetconnectie) en opnieuw te connecteren. Met mijn iPad los ik het op door ergens een ander netwerk tevergeefs, want ik ken dan het wachtwoord niet, te willen binnengaan en dan onieuw met mijn eigen netwerk verbinding te maken.

Toch wel vrij vervelend...

Groetjes,

Johan

Reageer