Beste, sinds een jaar of 2 heb ik een degelijke smartphone waar het 4G wifi netwerk perfect mee werkte. Dit werkt op vandaag nog steeds goed, doch sinds enkele weken, krijg ik de boodschap "uw toegang tot het netwerk wordt u ontzegd" als ik op mijn slaapkamer wens in te loggen op het netwerk. Voordien had ik daar geen enkel probleem mee. Sinds enkele weken geraak ik dus op mijn slaapkamer (op afstand van zo'n 10 voetstappen van de BBox3 vandaan) niet meer op mijn eigen 4G wifi netwerk en ben ik verplicht om via mobile data te surfen! Eens terug in mijn living waar de BBox staat, krijg ik terug verbinding. Ik probeerde al om de smartphone helemaal af te zetten en opnieuw op te starten, doch dit geeft geen enkele verbetering. Graag zie ik dit asap opgelost aub.
Bladzijde 1 / 1
FYI:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_wifi/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_wifi/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html
hmmm, ik denk niet direct dat dit de oplossingen zijn.
- mijn wifi heb ik net getest en zou helemaal OK zijn.
- mijn andere toestellen (tablet, laptop), werken perfect op mijn slaapkamer, ook met de deur dicht... behalve m'n smartphone die enkele weken geleden WEL perfect werkte op wifi 4G.
Ik denk niet dat het de bedoeling is om per toestel of elke X jaar het kanaal te gaan aanpassen?? Het werd nl een 2-tal jaar geleden door een Proximus specialist reeds gewijzigd...
- mijn wifi heb ik net getest en zou helemaal OK zijn.
- mijn andere toestellen (tablet, laptop), werken perfect op mijn slaapkamer, ook met de deur dicht... behalve m'n smartphone die enkele weken geleden WEL perfect werkte op wifi 4G.
Ik denk niet dat het de bedoeling is om per toestel of elke X jaar het kanaal te gaan aanpassen?? Het werd nl een 2-tal jaar geleden door een Proximus specialist reeds gewijzigd...
Je spreekt van wifi 4G maar wifi is het wifi signaal dat je ontvangt van je bbox en 4G is een signaal dat je ontvangt van een 4G mast die buitenhuis staat.
Dus als je smartphone niet goed werkt op 4G heeft dit niks met je bbox modem/router te maken.
Dus als je smartphone niet goed werkt op 4G heeft dit niks met je bbox modem/router te maken.
Daar kan ik inkomen, maar wat is dan de oplossing aub? want met deze informatie is mijn probleem niet opgelost, helaas...
op dit eigenste moment probeer ik ook in te loggen in m'n living en helaas ook hiér hetzelfde probleem...
"toegang tot het netwerk ontzegd"... 😞 :-(
Wat is hier aan de hand aub? hoe kan dit worden opgelost aub? met m'n laptop waar ik op dit eigenste moment zit op te typen, is er geen enkel wifi probleem...
op dit eigenste moment probeer ik ook in te loggen in m'n living en helaas ook hiér hetzelfde probleem...
"toegang tot het netwerk ontzegd"... 😞 :-(
Wat is hier aan de hand aub? hoe kan dit worden opgelost aub? met m'n laptop waar ik op dit eigenste moment zit op te typen, is er geen enkel wifi probleem...
Stuur anders eens een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
dit deed ik intussen al 2 keer, doch zonder enige reactie vanwege proximus...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.