WIFI op Smart TV

  • 17 November 2012
  • 4 reacties
  • 667 Bekeken

  • Rising star
  • 12 reacties

Hallo


Thuis heb ik alles bij Belgacom: Telefonie, HD TV 2 aansluitingen, internet, mobiel internet. Ik kocht deze maand een Smart TV Philips 42PFL6687H/12 met ingebouwde WIFI. Ik ben reeds op Facebook geweest, op Internet en mijn emails gelezen. De andere toepassingen heb ik nog niet uitgeprobeerd. Een handig toetsenbord voor ingeven van tekst staat op de achterkant van de afstandsbediening. Ik merk dat ik op Facebook geen antwoorden kan doorzenden en dat ik ook op mijn emails niet kan antwoorden. Is dit normaal? Heeft iemand hier ervaring mee? Liefst een niet te ingewikkelde technische uitleg want ik ben echt geen expert.


Dank en Groetjes

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Waarschijnlijk probleem met de instellingen v/d uitgaande server op de TV.

Reputatie 7
Badge +1


Smart TV's hebben meestal een ingebouwde Wifi-router en werken dus in principe met het Wifi-signaal van de B-box2 dat, zoals algemeen geweten , niet erg sterk is. Zou het kunnen dat je TV iets te ver van je b-box2 staat om een stabiele verbinding te hebben? Dan moet je eventueel met een extra-router werken die het signaal versterkt (kan ook met speciale Devolo-adapters Wireless LAN die het signaal dan dichterbij brengen).

Reputatie 7
Badge +1


Ja 't was maar een idee hé.indecision Maar het zou toch kunnen dat de b-box2 in een andere kamer staat als de 2 TV's ?

Reputatie 7
Badge +1


Bedankt voor de feedback! Ik overweeg nl. ook een Smart TV aan te schaffen als mijn huidige TV de geest zou geven. Maar voorlopig nog niet nodig...

Reageer