Wifi valt te pas of onpas uit. BBox 3 (Sagencom) sinds 27/05/2016. BBOX 2 gaf eigenlijk geen problemen. Na resetten of uitzetten modem probleem tijdelijk verholpen. Soms zelfs voor langere periodes. Alle suggesties van uw forum reeds uitgevoerd.(wijzigen kanaal, ......)
Onaangenaam verrast door de hoogte van mijn laatste factuur. Logisch als je bedenkt dat je zonder WiFi op het 3G of 4G netwerk surft (met mijn tablet -Proximus maar ook met de Smartphones - Telenetabonnement)
BBox 3 vervangen door ander toestel op advies van de helpdesk: probleem blijft.
Het WiFI signaal komt na verloop van tijd vanzelf terug…
Kan onderstaande er iets mee te maken hebben ?
# Bij Internet onderbrekingen #
Om te kontroleren of je internet onderbrekingen te wijten zijn aan verbrekingen
tussen je modem en Belgacom, kan je best je verbindingstijden even kontroleren
op e-services door te surfen naar: my Connection Times
Eens ingelogd, kies je voor "alle verbindingen" best "enkel ADSL"
dan weet je toch al dat je modem en de verbinding zelf met Belgacom stabiel is.
Ik heb het blad met mijn verbindingstijden bijgevoegd. Graag hulp.
Bladzijde 1 / 1
kan er zeker iets mee te maken hebben maar op de helpdesk 0800 22 8000 moeten ze dit toch ook zien dat je onderbrekingen krijgt, wat zeggen die dan dat je lijn in orde is ?
Ja, inderdaad. Ze hebben de lijn getest, alles was in orde (misschien op dat moment) Ik weet nu in ieder geval wat ik moet doen.
Bedankt voor uw hulp.
Bedankt voor uw hulp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.