Wie helpt mij op een feestdag??

  • 21 July 2017
  • 8 reacties
  • 335 Bekeken

IK ben sinds gisteren afgesloten van telefoon, tv, internet en datakaart in mijn wagen .... Blijkbaar een vergissing in het proximus systeem. Ik krijg een melding dat een factuur niet betaald zou zijn, die echter pas volgende week betaald hoefde te worden. Inmiddels toch maar gauw betaald, maar blijkbaar ben ik nu overal geblokkeerd. Ik kom nergens een stap verder . Dus wachten tot maandag zonder internet, telefoon en tv omdat in het proximus systeem een fout is gemaakt ???? Heeft iemand toevallig een noodnummer of iets dergelijks of is er ergens een hulpvaardige proximus medewerker ana het werk die me wel verder wil helpen ?????

8 reacties

Net terug van op reis en geen tv meer. Foutcode sys_1. Opnieuw opgestart zonder resultaat. Helpdesk gesloten op 21 juli.
Kan iemand helpen?
Dit wijst op een serverfout dus je zal moeten afwachten tot proximus het opgelost heeft.
Reputatie 6
Badge +2
Dit wijst op een serverfout dus je zal moeten afwachten tot proximus het opgelost heeft.

Dat zal spijtig genoeg ten vroegste maandag gebeuren.
Dat betekent dus voor Gertgenk en Kathleen Decorte een gans weekend geen TV, internet en telefoon wat een regelrechte schande is maar het abonnementsgeld blijft wel doorlopen.
Reputatie 6
Badge +3
En zaterdag?
zaterdag depanneren ze ook je kan zelf bellen morgen naar de helpdesk 0800 22 800
Reputatie 6
Badge +2
zaterdag depanneren ze ook je kan zelf bellen morgen naar de helpdesk 0800 22 800

Als ze tenminste geen brug maken anders wordt het toch wachten tot maandag, ik hoop dat het niet het geval is.
Reputatie 6
Badge +3
Niet overdrijven hė .
De brug wordt niet gemaakt voor technische ondersteuning .
zaterdag depanneren ze ook je kan zelf bellen morgen naar de helpdesk 0800 22 800

Als ze tenminste geen brug maken anders wordt het toch wachten tot maandag, ik hoop dat het niet het geval is.

Dit zou inderdaad een brug te ver zijn 😃

Reageer