werkt onvolledig!

  • 21 July 2012
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
werkt onvolledig!

5 reacties

Daar zal niet veel aan te doen zijn dan te wachten tot morgen als je ze weer kunt bereiken.

Het is nog niet anders geweest als miserie trouwens met die e-services !

Elsa
Ik heb het net nog eens geprobeerd en bij mij werkt alles normaal op e-services.

Mss eens met een andere browser proberen !

groetjes, Elsa
Reputatie 5
Badge +3
Oef, is opgelost, gemist in mijn login? en dat op de Nationale Feestdag!
Sinds 1juli is bij mijn e-services "verbruik" bij nog niet gefactureerd enkel te zien naar waar ik telefoneerde met mijn vast nummer, van mijn mobiel nummer komt er nog niets....ik zou anders wel mijn sms-verkeer kunnen opvolgen.

Wat is er fout?

Na 23dagen zou er toch al één en ander op mogen verschijnen zoals in het verleden op een paar uur na het geval wel was!

Grtz
Allo,

Al een hele week probeer ik e-service van Belgacom, inloggen is ok!

Wil ik van de diensten gebruik maken van e-service, springt de website over naar "Proximus"

met de mededeling, intern probleem, probeer later nog eens of neem contact op met de klantendienst.

Heb ik gedaan, eerst technischedienst, doorverbonden naar klantendienst en die zegde dat ik

naar de dienst e-service moest bellen op080022301.

Heb ik gedaan, daar een automatische antwoord apparaat, dat ik moest gaan naar www.belgacom.be/e-services!

lukt dus niet, telkens weer dezelfde doorschakeling van website PROXIMUS met ERROR 400 melding!


ALLO, MENSEN VAN BELGACOM JULLIE E-SERVICE DOET HET NIET? DOE ER IETS AAN AUB


VROEGER NOOIT PROBLEMEN GEHAD

Reageer