werken aan e-services op 4 en 5 augustus

  • 4 August 2012
  • 13 reacties
  • 300 Bekeken




13 reacties

Dat klopt.

En vandaag op 6 aug. werkt het nog steeds niet.

Niet op Safari, niet met FireFox en niet met Chrome

Iemand een idee wat er aan de hand is. ???
Reputatie 1
Badge
Hier werkt het wel, maar nog altijd even traag als vroeger. Nu en dan moet je wel eens op "hernieuwen (F5)" klikken om die rode boodschappen weg te krijgen.

Wat die updates dus juist moeten inhouden is inderdaad een raadsel.
Bij mij werkt het wel hoor ik gebruik Microsoft Internet Explorer 9 maar met andere browsers moet het ook werken.

je kan bellen naar 0800 22 301 voor e-service related issues


groetjes, Elsa
Er worden tijdens het weekend gregeld updates uitgevoerd op de BGC server.

Het enigste verschil is dat ze nu een melding hiervan meegeven en vroeger gebeurde dit niet.

groetjes, Elsa
Wat goed voor jullie, maar bij mij werkt het nog steeds niet.

Zal even in detail gaan:

Ik heb ooit eens een account aangemaakt voor mijn dochter als een pay&go account. User= tel.nr met pwd.

Ik heb tot op heden altijd kunnen inloggen om alzo deze (en andere Pay&go nummers) online te herladen.

Dit heeft altijd perfect gewerkt, maar nu niet meer.

Ik krijg geen info meer te zien over hoeveel het resterende bedrag is. 

De melding die ik krijg is steeds dezelfde in de rubriek: Mijn krediet en verbruik

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Ik probeer in FireFox en Safari (op iMac), probleem is steeds hetzelfde.
F5 drukken heeft hier weinig zin volgens mijn omdat hier op de achtergrond een Webservice data zal ophalen en altijd zal aanpassen.


Mvg,

Rony

surf eens naar hier : https://admit.proximus.be" target="_blank

en probeer eens in te loggen , lukt dit ?

groetjes, Elsa
Inloggen lukt even goed,
maar zelfde probleem.
Na het inloggen kom ik op dezelfde pagina uit.
In bijlage een voorbeeld van de fout. (ik heb wel de naam gewist in de afbeelding)

Alvast bedankt,
Rony
Reputatie 1
Badge
Hier werken de e-services goed, behalve 1 functie : en dat is inderdaad die oproep -en herlaadgeschiedenis voor het pay&go abonnement (met dezelfde foutmelding).

Het werkte tot een dikke week geleden (hoewel ik daarvoor ook al eens een aantal dagen die foutmelding heb gehad).

Ik heb wel een berichtje gekregen van eva (gisteren) dat men nog altijd aan het werken is aan de e-service problemen (gelukkig maar), dus we mogen op goeie hoop leven.

Nu : als ik die melding straal negeer, en toch op "mijn krediet en verbruik" klik, dan geraak ik wel verder, ik krijg dan wel de nodige info. En ook de pagina waar herladen mogelijk is (die zal nog niet te snel uitvallen ;)).
Patrick V,

Je hebt gelijk. Nu doet hij het zoals jij zegt.
Dat had ik vorige week ook al geprobeerd, maar dat werkte niet.
Nu dus blijkbaar wel.

Thanks for the tip.

Ik veronderstel wel dat men het wel ik orde gaat krijgen.


Rony
Ik wil een FON account aanmaken, maar krijg de boodschap dat er technische storingen zijn... op de helpdesk kunnen ze mij niet meer zeggen dan dat er ... technische storingen zijn.... al 4 dagen?....
heb je al eens geprobeerd met een andere browser.

Groetjes, Elsa
Reputatie 1
Badge
Dat van die FON is blijkbaar meer een probleem. Mijn zus krijgt ook die melding. Heb dit ook al gemeld aan EVA (al een tijdje geleden), maar de gasten die de E-services beheren zijn blijkbaar eerst bezig met de overige problemen op te lossen. Een andere browser doet er niets aan. Ik heb er hier 4 verschillende (hoewel ik meestal IE 9 gebruik).

Het zal allemaal wel opgelost geraken : we kunnen maar hopen dat het niet te lang duurt. De congé-periode is bijna afgelopen 😉.

Hier heb ik dat FON account wel zonder problemen kunnen instellen (en ik kan nog altijd in die instellingen).

Reputatie 1
Hier werkt het allemaal nog steeds niet.

Reageer