Welke zenders in 5-in-1 multi boeket NL. Nature & Discovery?

  • 22 October 2015
  • 12 reacties
  • 1082 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Kan een medewerker voor de duidelijkheid a.u.b. eens uitleggen waarom op de site van Proximus in dat multi boeket NL, onderdeel Nature & Discovery alleen Franse posten vermeld worden (Ushuaia etc.), terwijl de klantendienst volhoudt dat de klant wel degelijk de Nederlandstalig ondertitelde zenders History Channel, National Geographic, Travel Channel enz. krijgt. Wat is het nu ????


Als het de bedoeling is verwarring te zaaien, opdracht geslaagd, dat wel.


Met groetjes aan Patrick.knipoog

12 reacties

Dag Marleen,
Alvast bedankt voor uw bericht.
Ik heb dit meteen doorgestuurd naar de bevoegde dienst en de vraag om dit te laten aanpassen.
Alvast onze excuses.
Mvg,
Koen
Lol Marleen je ben nog stouter dan ik om het te plaatsen maar ben je dankbaar ben nieuwsgierig naar het antwoord van PX en hoelang het zal duren voor de juiste info op hun website staat.
Reputatie 7
Badge +6
ja


Bedankt.


@ Patrick: het is ook in hun nadeel toch: wie interesseert zich als nederlandstalige nu in dat multiboeket, als een aantal van de belangrijkste zenders, zoals History Channel, National Geographic, Discovery HD etc. er niet in staan? Ik in elk geval niet.


We zullen zien.

PX en hoelang het zal duren voor de juiste info op hun website staat



Weet je dat dan nog altijd niet lach nog niet lang bij Belgacom/Proximus klant zeker (ROFL)
Al 30 jaar Elsa en nog nooit dag te laat geweest met de betalingen.


In mijn ogen met zo een fout op hun website had ik al verwacht dat het gisteren al in orde was met de aanpassing. Ik noem dat geen bagatel maar dikke blunder.
De deurwaarder krijgt ook niet veel werk van u dan ;-)
Neen Elsa nog nooit deurwaarder aan mijn deur gehad. Maar begin nu wel maandelijks meer en meer last te hebben om alles te betalen als invalide.


Stom voorbeeld elektriciteit ik ben singel en kost mij nu maandelijks 14 euro meer en zit in sociaal tarief door ziekte. Misschien klein bedrag voor u maar niet voor mij met wat ik ontvang maandelijks werkte al vanaf mijn 16 jaar
Reputatie 7
Badge +6
In elk geval hebben ze hier de CORRECTE zenders geïnitialiseerd, dus het is alleen nog die monumentale flaters (al heeeeeel lang) op de Proximus website (er staan ook fouten in het Entertainment aanbod o.a.: June/Breizh zijn ook franstalig).


Nu nog vinden waar alles staat.
Als het Guust Flater is dan is het plezant knipoog


Het zal bij PX ook zo zijn een ganse serie van flaters duivel
Reputatie 7
Badge +6
Guus Flater (de franstalige versie dan), dat is mijn man!lach
Reputatie 7
Badge +6
ATTENTIE ! Voor Nature & Discovery is het al aangepast op de Proximus site. Dat is toch vlug gereageerd!


ja


Probleem opgelost dus deze thread kan gesloten worden.
Dag Marleen,
Zoals je inderdaad al gemerkt hebt is onze website ondertussen aangepast.
Mvg,
Koen

Reageer