Welke operator kiezen voor de 2 keer?

  • 11 March 2016
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Lees vandaag dat het topic https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/welke-operator-kiezen-34006/index5.html afgesloten is door Bram met al reden teveel aanvallen van mensen naar andere mensen toe.

Sorry Bram hier zit je toch fout om dit topic te sluiten. Na de opkuis van PX met zinloze berichten die niets te maken hebben over dat topic en de aanvallen naar mensen toe (en jullie hebben 100% gelijk hoor dat jullie dit doen) blijven er nog altijd 109 berichten over dit topic. Nu mogen wij alles herstarten van nul en als ik sommige topics lees dan mag je er vandaag er nog veel afsluiten op deze punten als het gaat over mensen aanvallen.

Graag had ik persoonlijk dat dit topic verdwijnt en het andere weer geopend word. WAAROM?
Simpel jullie hebben opkuis gedaan en iedereen gewaarschuwd om zich aan de regels te houden. Volgen de mensen jullie raad niet straft dan niet gans het forum maar wel die mensen die een ban verdienen voor bepaalde tijd. En ieder forum gebruiker weet dat jullie niet snel bannen wat een pluspunt is voor jullie. Maar als de ban verdient is zal daar niemand klachten erover hebben.

Dus graag woordje van PX herstarten wij dit topic hier of op het oude topic?

grrt

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik ga volledig akkoord wat Bram heeft gedaan, maar ik geef je geen ongelijk patrick. Jij hebt immers ook al veel opzoekwerk verricht. En ik vind dat anderen zich gewoon aan de regels op een forum moeten houden, en niet zoals hier de laatste twee dagen aan de hand is zoals Wim en Bram al hebben moeten in grijpen.
Klopt Els 🙂 zal aan mijn opvoeding liggen en dat ik uit een tijd komt dat je met vriendelijkheid en beleefdheid veel verder komt. Zeer oud spreekwoord zegt met de hoed in je hand komt je door gans het land.

Ik heb in mijn tijd geleerd toen ik jong was dat vloeken een teken van onmacht is. En heb in de loop van de jaren ook geleerd ik heb mijn standpunt en de andere de zijne. En ik vind dan tof om dan met iemand in discussite gaan met respect voor elkaar over zijn mening. Vind nu de reeks op Vier "terug naar eigen land" mooi voorbeeld wat ik bedoel 🙂.

Dus oproep aan iedereen wij zijn volwassen mensen dus vriendelijkheid en beleefdheid kosten geen geld en de dialogen zullen veel toffer worden voor iedereen. En hopelijk zullen Bram en Wim in de toekomst minder moeten ingrijpen.

Grtt iedereen en prettig weekend
Reputatie 5
Badge +1
Ahwel, ik stel met verbazing vast dat er nog gene ene relevante response gekomen is op deze warme oproep?
Ik zoude zelfs méér durven zeggen: veranker deze in onze op til zijnde Vlaamsche grondwet als "Weest lief voor elkander!"