Weigering tot toegang van mijn e-services

  • 5 May 2011
  • 4 reacties
  • 1064 Bekeken

Hallo,

reeds een aantal weken zit ik met het probleem dat ik mijn e-services niet ingeraak.

Ik heb sinds anderhalve maand een abonement bij proximus (Generation) en wens via deze e-services mijn belminuten/sms'en te kunnen controleren.

De eerste weken was dit geen probleem, maar daarna kwam er altijd de boodschap:

Waarschuwing
Je bent niet gemachtigd toegang te hebben tot deze on line dienst voor dit nummer. Klik op de knop "OK" om de bewerking te beëindigen en verder te surfen.

Tot op heden is er nog geen verandering in dit probleem opgetreden.

Alvast bedankt voor de reacties en hopelijk kan dit zo snel mogelijk opgelost worden.

4 reacties

Badge +1
Heb het ook nog eens geprobeerd, en bij mij lukt het nog. Best eens bellen naar de klantendienst (6000)
Best even bellen naar de klantendienst & vragen waarom dit probleem zich voordoet/hoe dit verholpen kan worden.

Proximus klantendienst 6000 (Gratis) & misschien kan je even proberen bij de BGC Klantendienst aangezien het over e-services gaat (ben er niet zeker van of zij dit ook kunnen oplossen maar ze antwoorden alleszins een stuk sneller dan de Proximus Helpdesk).

Mvg
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Wanneer ik naar de klantendienst bel (6000), welke optie neem ik dan het best om iemand met verstand in die zaken aan de lijn te krijgen? Is dit de optie facturen?

Of kan je me anders zeggen hoe ik die BGC klantendienst kan bereiken.

Mvg
zover ik weet wordt er geen telefonische ondersteuning gegeven voor e-services. je kan misschien best eens uw gegevens aan Eva doorgeven.

maar als je een factuur liggen hebt daar staat steeds een e-services activatiecode op, zo zou het ook moeten lukken normaal.

succes

mvg

Reageer