weigering inloggen Fon

  • 10 January 2012
  • 9 reacties
  • 793 Bekeken

Heb gisteren mij ingelogd bij Belgacomfon. Werkte prettig goed.

Vandaag, wil mij inloggen... Lukt niet. Ben ingelogd op kabel van 't werk, nu. Ik ga kijken naar 'mijn belgacom', want ik dacht dat ik een verkeerd paswoord ingaf. Daar merk ik het volgende :

"Wegens technische problemen is de status van uw modem momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak."


=> doordat er een technisch probleem is met mijn modem, 50 km hier vandaag, kan ik dus op Fon niet inloggen? Want mijn paswoord is juist, evenals mijn logging... Grrrrrr Roepen Dit zou niet mogen. Als je een probleem thuis hebt met je modem, kan je dus via een andere modem met Fon dus niet op het internet...

9 reacties

en kan nog steeds niet inloggen via Fon ... Onbeslist


Ik heb zelf geen fon maar inderdaad ik denk dat op het moment dat ze niet kunnen checken dat je wifi opstaat in je modem dan kan je op een ander geen fon gebruiken. Maar er zullen wel andere fon specialisten of Eva van bgc die beter op de hoogte zijn meer uitleg kunnen geven.
Het is zoals TV overal. Het werkt. Soms. Maar meestal. Niet.
op dit moment wordt er nog niet gecheckt of je eigen fon hotspot wel of niet opstaat. we zitten nog in de fase van de uitrol (grace period). wel is het zo dat indien hij niet opstaat je toegang beperkt wordt tot de belgacom fon hotspots.

dus het probleem van het niet kunnen inloggen zal niets met de modem te maken hebben

mvg
Heb nu wel kunnen inloggen. Eerst ging het surfen tamelijk snel, maar daarna tergend traag.

't Is dus wel degelijk nog in zijn kinderschoentjes...
waarschijnlijk zit je te ver van de hotspot?

mvg
Denk ik niet. A moins dat het soms veranderd van hotspot. Soms heb ik 4 van de 5 barkes, soms maar eentje, daarna zelfs 5. 't is percies hotsport om geconnecteerd te blijven... Lachen
hallo allemaal


ben nieuw op het forum maar toch al een jaar of 5 klant bij belgacom en tevreden.


Een vraagje over FON... dinsdagavond login gemaakt en gisteren kon ik perfect inloggen op hotspots via smartphone (HTC)... heb ook de app staan op mijn telefoon. Nu wil het vandaag niet lukken om in te loggen, steeds de melding 'user of wachtwoord incorrect'....


Heb ook al eens mijn paswoord gewijzigd en opnieuw geprobeerd, zonder resultaat.


Iemand een idee wat er fout kan zijn?


Alvast bedankt,


tom
weet niet of dit van toepassing is, maar met één fon account kan je maar op één toestel tegelijk aanmelden.

mvg

Reageer