Beantwoord

Weergave opgenomen programma begint 1 uur vroeger



Toon eerste bericht

51 reacties

Wat zich voordoet is dan wel heel simpel, het aantal minuten dat de opname begint voor het programma start is nu zowat bijna een uur geworden.
Het is niet bij alle programma's, maar zeker bij Ned, Discovery, enz.
Er zijn dus een hoop opgenomen programma's waarvan er een heel stuk ontbreekt, leuk is anders .
Zou er aan maandelijkse factuur ook een stuk van de aanrekening ontbreken ?
De een of andere pipo zal weer nog maar eens een foutje gemaakt hebben zeker ?
Reputatie 2
Badge
andere mogelijkheid is TV Replay, in zoverre het ten minste aangeboden wordt voor het programma dat je gemist hebt.
Reputatie 2
Badge
er zijn inderdaad ergere dingen in het leven, maar toch. Wij betalen hier tenslotte toch voor. Een kleine "geste" van Proximus zou nu echt niet misstaan (vb. een maand gratis TV), vooral gezien het feit dat wij, nog maar nèt 3 maanden geleden, ook al enorm veel opnameperikelen hebben moeten ondergaan.
Dag BMF,

Ben je zeker van de software versie? Mijn versie (en die van ffr, die het probleem als eerste heeft gelogd) is blijkbaar "hoger", nl. "NTE-miniv5_6.32.1.76"). In dat geval zou het probleem dus niet "hoofdzakelijk" versie gebonden zijn.

P.S. Intussen lijkt het erop dat de opnames steeds minder "te vroeg" starten (of in elk geval is er verandering en is het niet meer bijna een vol uur). Op dit moment stel ik bij Ă©Ă©n opname vast (rekening houdend met de 5 min vooraf) dat het nu ongeveer 42 min is geworden. Dat betekent indien het zo blijft (en het ook zo voor de andere opnames is) er slechts de laatste 12 min ontbreken, dankzij de 30 min extra.
met de recenter versie 6.32zijn er ook nog problemen zie > NTE-miniv5_6.32.1.76
(sorry bericht verwijderd - had niet opgemerkt dat het een link was)
volgens dat ik van anderen verneem zijn er nog altijd die problemen met opnames (zoals de vorige versie 6.12 en ook met terugspoelen bijvoorbeeld. Als je op de link klikt die ik juist hierboven meegegeven heb staat er nog wat (andere) uitleg.

Edit: geen probleem ;-)
(sorry bericht verwijderd - had niet opgemerkt dat het een link was)
Ook hier ondervinden we dit probleem. Graag snel een oplossing! Goedkoop kan je tv tegenwoordig niet noemen, dan willen we vanzelfsprekend ook dat het naar behoren werkt.
Reputatie 7
Badge +3
Niet alle programma's beginnen een uur te vroeg, dat is het rare ervan. Ik heb gisteren 2 films opgenomen op "60 dagen" en die zijn perfect op tijd opgenomen, maar het Nieuws was dan weer een ramp en ik kon ook niet terugvallen op "TV op aanvraag", want daar stond "het Nieuws" noch "het Journaal" reeds in het aanbod (om 22u). 😠
Ik vermoed zelf ook niet bij iedereen ook mijn vader heeft mij gezegd dat hij dit nog niet heeft voorgehad.
Opnieuw geprobeerd. Nu is het tijdsverschil 40 minuten i.p.v. 1 uur.
Reputatie 3
Badge +1
Wij proberen regelmatig opnames te maken om te zien of er enige verbetering zou zijn met het probleem.
Helaas .
Steeds verschillende tijdsverschillen.
Wachten tot morgen zeker.
Ik heb ook het probleem van te vroeg te starten met het opnemen (en dus daarna te vroeg stoppen). Heb ook mijn digibox herstart maar dat helpt niet. het probleem is donderdag of vrijdag vorige week begonnen.
Ik kijk uit naar de oplossing op maandag , toch?
Zal wel niks met de nieuwe NTE 3.2 software te maken hebben want anders zou het al begonnen zijn vanzodra de nieuwe software op de decoder staat.
Reputatie 7
Badge +4
Er is dit weekend een algemeen probleem geweest met opnames, dat er +- 1 uur tijdsverschil zat op de meeste opnames. Dit is nu opgelost, alle opnames van vandaag zullen terug op tijd zijn ;-)

Mvg,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
Geld dit vanaf nu
Niets terug opstarten(modem /digibox)??
Reputatie 7
Badge +4
Ja swakke, voor alle opnames die vanaf nu worden opgenomen. Heropstarten is inderdaad niet nodig.
Reputatie 4
Badge +1
Hier ook zo'n probleem. Ik neem een film op, niet vanuit het menu, maar vanaf dat de film start. Dan neem ik de film op die na deze film begint op dezelfde zender via het menu.
Ik bekijk de eerste film, die stopt al voor het einde.
Dan kijk ik naar de tweede, die begint met een deel van de eerste film, en stopt dan plots voor het einde.
En het rare is, deze tweede film is niet meer terug te vinden in het opname menu, zelfs niet na diverse heropstarten van de decoder. Ik weet uit ervaring dat ik de decoder moet uitschakelen als er bvb een opgenomen programma niet in de lijst voorkomt en na reset, even stroomloos zetten, het programma wel in de lijst staat.
Nu alle mogelijke resets gedaan, maar die tweede film is verdwenen.
En nu? Krijg ik nu een korting op mijn factuur omdat het Proximus produkt niet beantwoord aan de gestelde verwachtingen?????????????
En wat ik in een ander topic aangaf, over M+S, dat probleem is er nog steeds, en ik krijg er ook geen reactie op.
En ik dacht om naar een ander pack over ter stappen, maar denk dan toch beter naar Telenet te gaan, want zo'n ellende als ik de laatste tijd meemaak is echt niet meer te doen.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Tot nu toe geen problemen meer met de opnames
Alles terug ok
fingers crossed!!!
Reputatie 7
Badge +4
Goed om hier bevestiging van te krijgen 🙂 Peter62 Kan je je telefoon of klantnummer eens doorsturen via privĂ© bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) en me zeggen om welke film dit precies gaat? Ik zal eens kijken of die nog tussen je opnames staat en anders terug toevoegen.


Mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +3
Goed gedaan Proximus. Juist op tijd om De Mol op te nemen vanavond. 🆒
Dat sommige opnames niet meer gebeuren is toch nog niet volledig opgelost, hopelijk wordt dit toch iets beter bij de volgende software?
Ik heb het voorbij weekend totaal geen probleem ondervonden met opnames, maar de aflevering van Blind Getrouwd van vandaag is pas opgenomen vanaf 21.51u... de aflevering was zelfs al gedaan... is het probleem waarover sprake dan toch nog niet opgelost? (Misschien een detail maar dit werd als serie opname geprogrammeerd op het niet HD kanaal van VTM)
Reputatie 7
Badge +6
Dat is inderdaad wat vreemd Cin1980. Het probleem was reeds opgelost tegen dan. Ik heb de desbetreffende aflevering hersteld. Houd ons op de hoogte of het probleem zich blijft voordoen.
Heel erg bedankt voor de opname. Ik houd u op de hoogte of we nog problemen ondervinden.

Reageer