Beantwoord

Weeral technische storing om verbruik te bekijken via MyProximus van simkaart in mijn alarm

  • 16 February 2017
  • 24 reacties
  • 499 Bekeken

Waarom wordt dit niet opgelost. Reeds tweemaal hiervoir gebeld. Nog steeds niet in orde
icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 February 2017, 10:42

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag An4101977,

Kan ik je via deze weg verder helpen?

Groetjes,

Antonella
Ik zou dit graag in orde zien komen zodat ik mijn verbruik kan opvolgen via my. Proximus.
Reputatie 7
Badge +3
Dag An4101977,

Kan u mij via privébericht uw klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het laten nakijken voor u.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Heb ook altijd hetzelfde probleem, ofwel duurt het eeuwig lang ofwel is er een technisch probleem om mijn verbruik te weten te komen zoals vandaag...
Reputatie 3
Badge
dit weekend is er een release van MyProximus bezig.
Onder andere met aanpassingen aan "mijn verbuik"
Reputatie 7
Badge +1
@Kristof
Gisteren keek ik in myproximus en bleek ik over mijn verbruik te zijn gegaan. Normaal kan dit niet. Let daar heel goed op. Heb recht op 500 MB Mobile free anytime. Nu blijkt dat ik al €8,95 buiten bundel ben. Heb surf in Belgie 420,69 Mb en Surf in Belgie gratis 168,85 Mb, zie bijlage. Volgens mij klopt er iets niet. Op 11-02 zou ik 425718 KB gebruikt hebben met geen beginuur, wat de kosten met zich meebrengt. Lijkt wel hetzelfde probleem van vorige maand met het downloaden van internet en tv. Toen zat mijn verbruik ineens boven de 600 GB. Dit is toen rechtgezet.
De Totale duur: 744u53:32 Aantal gesprekken: 137. Gisteren 19-02 zat ik thuis op de Wifi en dan nog zou ik bijna 112 Mb mobiele data verbruikt hebben terwijl verbonden met WIFI, zie bijlage. Als ik alles optel voor de maand februari bij gedetailleerd verbruik kom ik aan 1146958 KB. Nu snap ik het niet meer. Hulp in deze van een PX medewerker zou mooi zijn. Klant No: 1380355590. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

De 500MB datavolume inbegrepen in je pack zijn inderdaad opgebruikt op 10/02/2017. Vanaf 11-02-17 zijn de verbindingen betalend.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,

De 500MB datavolume inbegrepen in je pack zijn inderdaad opgebruikt op 10/02/2017. Vanaf 11-02-17 zijn de verbindingen betalend.

Groetjes,

Antonella


Dag Antonella,

Bedankt voor het antwoord en dat weet ik ook. Maar dit is geen antwoord op mijn vraag. Volgens mij klopt het niet en daar vraag ik uitleg over, heb daarvoor bijlages bij gedaan. Alvast bedankt voor het antwoord.

Grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Hey Antoon1,

Deze bijlages geven een foutmelding bij het openen... Kun je ze via een privébericht verzenden?

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +1
Hey Antoon1,

Deze bijlages geven een foutmelding bij het openen... Kun je ze via een privébericht verzenden?

Groetjes,

HeidiE

Hallo HeidiE,

Bedankt. Kun jij dan even de link doorsturen. Heb ik niet.

Grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +6
Antoon,
Een privébericht sturen doe je door te klikken op deze link en je tekst in te vullen in het voorziene veld, en dan te klikken op Verstuur.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Antoon,
Een privébericht sturen doe je door te klikken op deze link en je tekst in te vullen in het voorziene veld, en dan te klikken op Verstuur.
Mvg,


Hallo Wim,

Wil ook bijlages meesturen maar dat gaat niet, tekst is al wel door. Bij deze hier nog een keer, maar dan alles voor het PX team

Grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Helaas nog geen reactie nav de datasheets. Heb deze ook nog, heb mobiele data sinds zondag 19-02 uitstaan. Heb toen een printscreen gemaakt. Nu zijn we 3 dagen later en ik verbruik nog steeds mobiele data. Hoe kan dit, mis ik iets.
138 gesprekken op 19-02, nu al 142 op 21-02. Deze lijst wordt dagelijks aangepast. Hulp in deze is welkom.
Reputatie 7
Badge +1
Vandaag alweer een printscreen gemaakt van het mobiele verbruik. Alles staat af vanaf 19-02 maar toch nog verbruik. Hoe kan dit ?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Antoon1!

Excuses maar wij kunnen via dit verkeer met onze tools geen afbeeldingen openen via forum,

zou u eveneens deze via een privébericht kunnen versturen op Facebook.

Indien u wenst, mag u ook refereren naar mij via uw privébericht, dan kan ik het nodige voor u afhandelen.

Excuses voor het late antwoord.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon1!

Excuses maar wij kunnen via dit verkeer met onze tools geen afbeeldingen openen via forum,

zou u eveneens deze via een privébericht kunnen versturen op Facebook.

Indien u wenst, mag u ook refereren naar mij via uw privébericht, dan kan ik het nodige voor u afhandelen.

Excuses voor het late antwoord.

Mvg,

Wouter


Hallo Wouter bedankt voor het antwoord. Zit zelf niet op facebook. Is er een andere manier om alle data door te sturen.
Mvg, Antoon
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Antoon1,

Betreffende uw privebericht naar mij, zolang de factuur lopend is kunnen wij geen verbruik natrekken wegens privacyredenen,

ook is het zo dat er momenteel inderdaad IT problemen zijn bij de informatie doorstroming op MyProximus, onze IT specialisten doen momenteel het nodige om alles op te lossen.

Excuses voor dit ongemak.

Als uw factuur is afgesloten kan u wel contact met ons opnemen en dan kunnen wij het nodige voor u nakijken.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon1,

Betreffende uw privebericht naar mij, zolang de factuur lopend is kunnen wij geen verbruik natrekken wegens privacyredenen,

ook is het zo dat er momenteel inderdaad IT problemen zijn bij de informatie doorstroming op MyProximus, onze IT specialisten doen momenteel het nodige om alles op te lossen.

Excuses voor dit ongemak.

Als uw factuur is afgesloten kan u wel contact met ons opnemen en dan kunnen wij het nodige voor u nakijken.

Mvg,

Wouter


Hallo Wouter,

Bedankt. Zal moeten wachten. Wat ik jammer vindt. Bij het verkeerd gaan van het internet volume vorige maand, vanwege IT probleem, werd het wel bijgewerkt en bij meerdere klanten. Waarom nu niet, omdat er een IT probleem is, verbaasd mij. Heb weer 2 bijlages waaruit blijkt verbruik mobiele data ook als staat deze uit vanaf 19-02.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Vandaag nog de laatste print screen gemaakt van MyProximus, van mijn verbruik mobiel internet free anytime. Wat valt er weer op. Sinds 19-02-2017 mobiele data uitgezet, maar nog steeds verbruik, zie bijlages. Ook blijkt dat de afbeelding van het verbruik weg is vandaag, zie bijlages. Lijkt wel dat ze dit weg halen zodat je geen controle meer hebt of vergis ik mij daarin. Hoe is op dit moment de stand van zaken omtrent dit. Zijn er nog mensen met dit probleem.


Alvast bedankt voor het antwoord
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Antoon1!

Bedankt om dit te melden, echter is het nog steeds zo dat er zich nog steeds problemen voordoen op MyProximus en wij helaas moeten wachten tot u factuurperiode wordt afgesloten voor wij iets kunnen nazien in detail van verbruik.

Zodra u deze ontvangt, volgen wij het graag op voor u.

Onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon1!

Bedankt om dit te melden, echter is het nog steeds zo dat er zich nog steeds problemen voordoen op MyProximus en wij helaas moeten wachten tot u factuurperiode wordt afgesloten voor wij iets kunnen nazien in detail van verbruik.

Zodra u deze ontvangt, volgen wij het graag op voor u.

Onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Wouter

Hallo Wouter,

Bedankt. Als ik de factuur ontvang moet ik dan via een prive bericht alles melden.

Mvg, Antoon
Ook ik kan sedert enkele weken het detail van mijn lopend verbruik niet meer raadplegen wegens een technisch probleem. Wanneer wordt dit opgelost?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Antoon1!

Dit kan eventueel via dit kanaal.

Als u de factuur heeft ontvangen, help ik u graag verder.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon1!

Dit kan eventueel via dit kanaal.

Als u de factuur heeft ontvangen, help ik u graag verder.

Mvg,

Wouter

Hallo Wouter,

Bedankt. Je hoort van mij als de factuur binnen is. Prettig Weekend.

Groetjes, Antoon

Reageer