Dus ja, zal ik om de 2 weken mogen komen aankloppen omdat het internet die zoiezo al op niks trekt dan nog eens maar half werkt?
Ja, mijn pc is verbonden via kabel ...
Beste antwoord door sabineb
Hi
De max capaciteit van je huidige vdsl2 lijn is Attainable Net data Rate30066.0
en dat haal je momenteel ook tot op de router
Als ik je post lees..zie je wel een goede WiFi verbinding maar heb je geen of slecht netwerk..
maar ondervind je zelfde probleem via LAN ( game consule? pc??)
Ik zie dat je met een BBox3/T werkt..ik zou daarop graag eens een software check doen en een eventuele upgrade,indien nodig een factory reset
Daarvoor ga je echter een tal minuten ofline zijn en zullen ook alle instellingen terug naar fabrieksinstellingen komen te staan , dus geavanceerde instellingen zoals portmapping gaan hiermee verloren.. is dat ene probleem?
Mvg sabine
Bekijk origineel
De max capaciteit van je huidige vdsl2 lijn is Attainable Net data Rate30066.0
en dat haal je momenteel ook tot op de router
Als ik je post lees..zie je wel een goede WiFi verbinding maar heb je geen of slecht netwerk..
maar ondervind je zelfde probleem via LAN ( game consule? pc??)
Ik zie dat je met een BBox3/T werkt..ik zou daarop graag eens een software check doen en een eventuele upgrade,indien nodig een factory reset
Daarvoor ga je echter een tal minuten ofline zijn en zullen ook alle instellingen terug naar fabrieksinstellingen komen te staan , dus geavanceerde instellingen zoals portmapping gaan hiermee verloren.. is dat ene probleem?
Mvg sabine