Beantwoord

WEER MAAR EENS NIET KUNNEN OPNEMEN

  • 18 November 2016
  • 12 reacties
  • 438 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Opnemen bedoel ik sorry...dat is een beetje uit woede...
La Famiglia, 18 november, op NPO.1 om 20.30 uur....
Om instellen stond er dat het nieuws van 20.00 uur tot 21.30 uur duurde!!!!!
Mijn vrouw kon het dus niet instellen! Zeg nu niet dat ze het hele nieuws moet opnemen...

EN NOG STEEDS HEB IK GEEN NIEUWS VAN VORIGE WEEK!!!!

La Famiglia, 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur....
Thoma.P heeft dit 3 dagen geleden geantwoord: Alvast mijn excuses Marcel, ik laat het even uitpluizen door ons TV Team. Vaak kunnen ze alsnog het juiste programma recuperen en beschikbaar voor je stellen. Ik laat je iets weten zodra ik meer info heb ontvangen.
Dus nog steeds geen oplossing!

Waar blijven de IT mannen met een oplossing, weken is het al z'n ramp! Schande....
Begin het echt beu te worden!!!!!
icon

Beste antwoord door KimB 18 November 2016, 13:45

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Cel,

Ben je zeker dat dit vanavond op tv is? Ik heb even gekeken op de site van npo zelf, vanavond om 20.30u is witse op tv, wat ook zo staat in onze tv gids. Onze tv gids van gisterenavond klopt interdaad niet, deze ga ik laten aanpassen, maar dan staat in de gids van npo zelf "ik vertrek" om 20.35u. http://www.npo.nl/gids/17-11-2016

Voor de aflevering van vorige week hebben we jammer genoeg nog geen antwoord gekregen. Maar ook hier kan het zijn dat onze tv gids niet klopte, als ik op de site van npo kijk, zie ik dat er dan "ik vertrek" op tv was en niet "la famiglia" (http://www.npo.nl/gids/10-11-2016) . We zoeken het in elk geval voor je uit en ik hou je op de hoogte.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Enkele weken geleden heeft NPO 1 de uitzending van La Famiglia verplaatst van de donderdag avond naar de zondag avond. Ik zie dat het in bepaalde programmebladen nog steeds op donderdag avond vermeld staat. Volgens de TV gids van Proximus staat het nu geprogrammeerd op zondag avond 23.10 uur.
Reputatie 6
Badge +1
De Tv gids van Proximus heeft dat juist, is op zondag. Trouwens als er nu een fout staat zoals gisteren nieuws van 20.00 tot 21.30 dan neem je dat toch gewoon op. Gewoon de eeste dertig minuten vooruitspoelen. Maar het was dus niet La Famigla gisteren. Heb je toch een aflevering gemist kijk dan via www.uitzendinggemist.nl
Op donderdag is La Famigla vervangen door ik vertrek.
Reputatie 2
Badge
De Tv gids van Proximus heeft dat juist, is op zondag. Trouwens als er nu een fout staat zoals gisteren nieuws van 20.00 tot 21.30 dan neem je dat toch gewoon op. Gewoon de eeste dertig minuten vooruitspoelen. Maar het was dus niet La Famigla gisteren. Heb je toch een aflevering gemist kijk dan via www.uitzendinggemist.nl
Op donderdag is La Famigla vervangen door ik vertrek.

Oke dan....
Reputatie 2
Badge
Dag Cel,

Ben je zeker dat dit vanavond op tv is? Ik heb even gekeken op de site van npo zelf, vanavond om 20.30u is witse op tv, wat ook zo staat in onze tv gids. Onze tv gids van gisterenavond klopt interdaad niet, deze ga ik laten aanpassen, maar dan staat in de gids van npo zelf "ik vertrek" om 20.35u. http://www.npo.nl/gids/17-11-2016

Voor de aflevering van vorige week hebben we jammer genoeg nog geen antwoord gekregen. Maar ook hier kan het zijn dat onze tv gids niet klopte, als ik op de site van npo kijk, zie ik dat er dan "ik vertrek" op tv was en niet "la famiglia" (http://www.npo.nl/gids/10-11-2016) . We zoeken het in elk geval voor je uit en ik hou je op de hoogte.

Mvg,

Kim

Het Proximus team

Juist gezien op NPO1 La Famiglia (AVROTROS)
Zo 13 nov 2016 23:05 · 44 min
De familie Esposito verkeert in levensgevaar en wordt gegijzeld door de Napolitanen.
Afbeelding van La Famiglia 44:29
La Famiglia (AVROTROS)
Zo 6 nov 2016 23:15 · 44 min
De wraak van Franco keert zich tegen hem en de hele familie Esposito.

Dus 10 november was bij jullie mis, omdat NPO1 het programma op 6 November heeft uitgezonden....Stond nochtans duidelijk, La Famiglia om 20.30 uur 10 november in jullie TV gids om op te nemen!
Nu oké, zie nu dat het bij NPO de volgende aflevering 13 November is. Maar de fout van gisteren! Niet vandaag!!!! Nieuws van 20.00 tot 21.30 was er.....
Ben gewoon ook boos omdat hiervoor al weken is dat er opnamen perikelen zijn! En die duidelijk de Fout van Proximus waren... Deze dus niet, waarvoor mijn excuses.
Maar heb de laatste weken zoveel meegemaakt, vanaf ik Tuttimus heb... BV: abonnement gsm plots van M naar S! zonder dat ik het heb aangevraagd! Enz...Kan hier een waslijst schrijven...Daarom begin ik boos te worden, met elk foutje dat ik zie...Nogmaals sorry.
Marcel
Reputatie 7
Badge +4
Dag Cel,

Het is inderdaad frustrerend als je al zoveel problemen hebt gehad, onze excuses hiervoor. We hebben vorige week wat algemene problemen gehad met de opnames, maar dat zou ondertussen wel weer opgelost moeten zijn.

Ik laat alle afleveringen van 6/11 en 13/11 toevoegen aan je opnames zodat je die nog kan bekijken. Ik hoop dat hiermee dan alles terug in orde is voor jou.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Reputatie 2
Badge
Dag Cel,

Het is inderdaad frustrerend als je al zoveel problemen hebt gehad, onze excuses hiervoor. We hebben vorige week wat algemene problemen gehad met de opnames, maar dat zou ondertussen wel weer opgelost moeten zijn.

Ik laat alle afleveringen van 6/11 en 13/11 toevoegen aan je opnames zodat je die nog kan bekijken. Ik hoop dat hiermee dan alles terug in orde is voor jou.

Mvg,

Kim

Het Proximus team

KimB
Bedankt dat je dat wil doen! Sorry maar mijn emmer was vol.
Ik hoop het ook Kim, dat alles nu in orde is en blijft! Nu nog mijn afrekening van deze laatste 2 maanden op het einde van deze maand en als die oké is, zal ik alles met de mantel van liefde toe dekken en vergeten..
Prettige dag weekend nog Marcel
wwilliamm schreef:

De Tv gids van Proximus heeft dat juist, is op zondag. Trouwens als er nu een fout staat zoals gisteren nieuws van 20.00 tot 21.30 dan neem je dat toch gewoon op. Gewoon de eeste dertig minuten vooruitspoelen. Maar het was dus niet La Famigla gisteren. Heb je toch een aflevering gemist kijk dan via www.uitzendinggemist.nl
Op donderdag is La Famigla vervangen door ik vertrek.

Volgens www.uitzendinggemist.nl geldt er echter een "rechtenbeperking" en het is daarom vanaf uw geografische locatie niet toegestaan naar deze aflevering te kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is heel graag gedaan en ik duim met je mee voor je afrekening. Een prettige dag een weekend nog!
Reputatie 6
Badge +1
wwilliamm schreef:

De Tv gids van Proximus heeft dat juist, is op zondag. Trouwens als er nu een fout staat zoals gisteren nieuws van 20.00 tot 21.30 dan neem je dat toch gewoon op. Gewoon de eeste dertig minuten vooruitspoelen. Maar het was dus niet La Famigla gisteren. Heb je toch een aflevering gemist kijk dan via www.uitzendinggemist.nl
Op donderdag is La Famigla vervangen door ik vertrek.

Volgens www.uitzendinggemist.nl geldt er echter een "rechtenbeperking" en het is daarom vanaf uw geografische locatie niet toegestaan naar deze aflevering te kijken.


Sorry, wist ik niet. Is een beetje een uitzondering want zowat alle eigen producties zijn hier ook te bekijken. Is dit een coproductie of heeft een Vlaamse zender dit aangekocht? Anders begrijp ik niet zo goed waarom je deze serie niet kan terugkijken. Als de dijken breken, coproductie met de VRT kan ook niet bekeken worden.
Reputatie 7
Badge +6
Zo, de afleveringen van 6/11 & 13/11 zijn toegevoegd aan je opnames. Veel kijkplezier!
Reputatie 2
Badge
Zo, de afleveringen van 6/11 & 13/11 zijn toegevoegd aan je opnames. Veel kijkplezier!
Bedankt, ik heb ze al gezien! Ben een ochtendmens en om 5 uur ben ik elke dag op...

Wil nog even dit kwijt, ik weet niet juist waar ik het moet plaatsen op het forum.
Kun je niet voorstellen dat Proximus hun telefoon oproep zo instellen, dat mensen niet ( privé nummer zien ) maar Proximus op hun scherm van vast toestel of GSM te zien krijgen?
Normaal is dat zeker mogelijk, dat de provider het kan doen. Nu nemen veel mensen hun telefoon niet op als er privé nummer op staat! Bang dat het een malafide is die aan de lijn hangt, met alle gevolgen vandien!
prettige dag nog Marcel

Reageer