Beantwoord

Wedstrijd Samsung Galaxy S7 edge


Reputatie 5
Daarnet een mail gekregen van Proximus om mee te doen aan een wedstrijd. Prijs een galaxy s7 edge. Slechts 1 probleem, de wedstrijd is afgelopen. Bij algemene voorwaarden:"De wedstrijd loopt van 22/02/2016 tot en met 06/04/2016 ". Dank u voor de uitnodiging maar tenzij jullie een manier weten om terug in de tijd te reizen ben ik hier niet veel mee.:D
mvg
icon

Beste antwoord door Artie 20 July 2016, 20:10

Bekijk origineel

20 reacties

Dat is bij mij is het al de eerst keer niet dat er zo'n wedstrijden te laat toe komen !! Dat zal met slak-mail verstuurd worden denk ik 😃
Reputatie 6
Badge +3
99% kans dat het spam is die niet van Proximus komt.
Mails met "wedstrijd" of "gewonnen" vliegen bij mij na 1 seconde aandacht in de vuilbak !!
Reputatie 6
Badge +3
Oh na googlen blijkt er inderdaad een wedstrijd lopende te zijn bij Proximus.
Reputatie 6
Badge +3
http://www.proximus.be/nl/id_b_cr_contest_s7/particulieren/discover/news/tournee-generale/wedstrijd-galaxy-s7-edge.html#
Het is zeker geen spam, krijg regelmatig van die wetstrijden binnen van proximus met ander proximus nieuws, maar meespelen doe ik niet meer, het is meer reclame die er achter steekt, moest ik alles winnen van wetstrijden die ik per mail binnen krijg zeker niet alleen van proximus) dan was ik al lang multimiljonair 😃
Als je in de mail klikt op deelnemen kom je op webpagina terecht met info over Galaxy S7. Op die pagina kan je ook klikken op' win een Gakaxy S7' rechts aan de zijkant. Dan werkt het wel.
Hoop dat het lukt
Groetjes,

Artie
Reputatie 6
Badge +3
Dus toch spam maar dan van Proximus, ook wel Proxispam genoemd.
Alle manieren zijn goed om de aandacht te trekken, een andere vorm van reclame te maken, want op die nieuwsbrieven is er bijna iedere keer iets te winnen !!
zou ik eigenlijk beter eens opzeggen!
Als je in de mail klikt op deelnemen kom je op webpagina terecht met info over Galaxy S7. Op die pagina kan je ook klikken op' win een Gakaxy S7' rechts aan de zijkant. Dan werkt het wel.
Hoop dat het lukt
Groetjes,

Artie

Dat zal wel lukken maar als het ook zal lukken om het toestel te winnen ..... :D
Of ken je daar ook een truc voor :8
Reputatie 6
Badge +2
Het is zeker geen spam, krijg regelmatig van die wetstrijden binnen van proximus met ander proximus nieuws, maar meespelen doe ik niet meer, het is meer reclame die er achter steekt, moest ik alles winnen van wetstrijden die ik per mail binnen krijg zeker niet alleen van proximus) dan was ik al lang multimiljonair :D

Het slechtste zijn berichten waarvan medegedeeld wordt dat men een hoofdprijs heeft gewonnen van een loterij die men niet heeft deelgenomen, het kleinste kind weet heel goed dat men niks kan winnen als men niet deelneemt maar het beste moet nog komen: veelal wordt er gevraagd om de kosten voor het innen van een prijs voor te schieten en niet zo'n klein beetje en natuurlijk hoort men daarna niks meer van maar is men mooi zijn geld kwijt, pure oplichterij dus.
Degenen die er op ingaan zijn in mijn ogen uilen en ezels die jammer genoeg zeer talrijk zijn op deze wereld.
Ja van deze heb ik er ook al af en toe binnen gekregen, 'k vraag me daarbij ook dikwijls af hoeveel procent die dit ontvangen zouden daar nu echt inlopen, ik veronderstel (en hoop) toch dat dit een heel klein percentage zal zijn.
Reputatie 6
Badge +2
Ja van deze heb ik er ook al af en toe binnen gekregen, 'k vraag me daarbij ook dikwijls af hoeveel procent die dit ontvangen zouden daar nu echt inlopen, ik veronderstel (en hoop) toch dat dit een heel klein percentage zal zijn.

Ik zou er toch mijn kop niet op wedden, er zijn er genoeg die er in lopen vooral oude mensen.
win-de-samsung-galaxy-s7-edge: =>
http://www.skynet.be/nieuws-sport/business/artikel/1662178/win-de-samsung-galaxy-s7-edge



en nu nog dit laatste invullen en je hebt weeral een toestel gewonnen, proficiat :D

Op mijn Skype adres heb ik nooit reclame.
Maar ik gebruik dit email adres uitsluitend voor familie en goede instanties bevoordeeld PX, Electrabel, Bol.com, enz.. en gelukkig kan je daar zeggen als klant ik wil geen emails ontvangen met reclame of nieuwsbrief.

Mijn Hotmail adres is iets anders :-)
Heb al zeker wereldwijd 18 lotto's gewonnen en moet een supergrote familie hebben op deze wereld er wachten mij zeker 100 erfenissen van nonkels en tantes.
En heb een superslechte bank krijg dagelijks mails dat ik mijn paswoord moet veranderen.
Ben oud en van een tijdperk van voor de computers maar zelf ik loop daar niet in.

Dus Jamo als je geen email wil krijgen voor wedstrijd die langer op baan is om je bereiken dan een brief bij B post (max. 3 dagen, hang van de postzegel af) bij PX :-))))) iets langer

Je weet wat je moet doen nu, uitschrijven.
En over die wedstrijden gesproken waar staat het ergens wie wat gewonnen geeft? Je vind er nooit info erover.
Op één of andere manier moeten die skynet e-mail adressen toch doorgespeeld worden, onderschept worden of hoe weet ik veel, want ik krijg daar toch veel reclame en brol binnen waar ik mij nooit met dit adres heb ingeschreven of zo iets en proximus beweert dat zij nooit mail adressen doorspelen aan derden, hoe dan ook ik krijg ze toch binnen ik gebruik trouwens bijna nooit dit skynet mailadres, ik werk met gmail en outlook mail adressen.
Ik heb in de tijd een klacht ingediend bij de ombudsman en spreek van 5 jaar terug Elsa omdat PX mijn Skype adres had doorgespeeld aan derden, en ik was niet akkoord dat ik toen zelf als klant contact moest opnemen met die firma om mij uit te schrijven.

En heb mijn gelijk gehad PX geeft toen zelf contact moeten opnemen met die firma om mij uit te schrijven, waren het verplicht via de ombudsman en heb toen ook een schadevergoedingen gehad van PX omdat ze mijn email hadden doorgeven zonder mijn toelating.

PX mag nooit je email adres doorgeven aan derden zonder je uitdrukkelijke toelating staat in de wet.
http://www.skynet.be/nieuws-sport/high-tech/artikel/1668337/win-het-fantastische-paradepaardje-van-huawei-de-p9

win-de-samsung-galaxy-s7-edge: =>
http://www.skynet.be/nieuws-sport/business/artikel/1662178/win-de-samsung-galaxy-s7-edge

Hoeveel hebben er deelgenomen? Wordt dat ook bekentgemaakt?

en nu nog dit laatste invullen en je hebt weeral een toestel gewonnen, proficiat :D

wie reageer daarop als men zegt dat je iets kan winnen ! d.i. boerenbedrog !!!!!! wegklikken of blokkeren !
veel meer mensen dan je ooit zou kunnen denken.

Reageer