Wedervaren helpdesk

  • 13 July 2012
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Beste,


In het verleden heb ik reeds meermaals jullie helpdesk (6000) gecontacteerd, dit telkens tot mijn grote tevredenheid.


Ik was op 5/7 dan ook verbaasd over de manier waarop ik verder geholpen werd. Ik belde ivm vragen over de factuur van zowel mijn GSM nummer als nog een ander nummer.


In verband met mijn eigen factuur heb ik ondertussen al netjes het gevraagde detail overzicht ontvangen. Mooi zo!

Voor het andere abonnement had ik tijdens de vorige factuurperiode Mobile Internet 250 MB geactiveerd. Dit was inderdaad gebeurd na het eerste gebruik van internet op de GSM. Edoch volgens de nieuwe telecomwet mag dat eerste gedeelte niet volgens het verbruikt volume gefactureerd worden maar wel volgens het later afgesloten contract.

Toen ik dat aangaf kreeg ik een spervuur van vragen:

- Wanneer heb je Mobile Internet geactiveerd? Als antwoord kreeg ik: ‘ah ja, de dag daarvoor heb je internet al gebruikt.’

- Wanneer is de telecomwet gestemd? Dat wist ik natuurlijk niet. Antwoord: ‘op 22 juni dus na jouw activering’

Om daarna te horen dat ik aggresief was. Ik viel echt van mijn stoel.

Door de persoon werd een vraag over mijn factuur en de reden van de vraag als aggresief bestempeld.

Reageren van mijn kant was onmogelijk aangezien ik het volgende kreeg te horen: ‘kan u mij laten uitspreken?’

Een verhaal dat hij wel weet wat aggresief is moest ik ook aanhoren.

Om dan fijntjes op te merken dat Proximus de policy heeft om dit toch te crediteren. Waarvoor was dan al die heisa nodig?


Jammer dat een dergelijk persoon de helpdesk bemant.

Ik hoop dat dit een éénmalig voorval is van die persoon maar het lijkt me best om hem (naam op aanvraag te krijgen) hier attent op te maken dat dergelijk gedrag naar klanten toe onaanvaardbaar is.

Hoogachtend,

Tom

3 reacties

ivm de telecomwet, deze treedt maar in voege 10 dagen na verschijning in het Staatsblad (nog niet gebeurd zover ik weet)

de passage ivm opzeggen van een contract na zes maanden zonder opzegvergoeding treedt maar in voege op 1 oktober 2012

mvg
Reputatie 2
Badge

ivm de telecomwet, deze treedt maar in voege 10 dagen na verschijning in het Staatsblad (nog niet gebeurd zover ik weet)

de passage ivm opzeggen van een contract na zes maanden zonder opzegvergoeding treedt maar in voege op 1 oktober 2012



Dit is een goede zaak.
Allen,


ik heb de oorspronkelijke reactie niet geplaatst omwille van de inhoud van het gesprek maar wel omwille van de manier waarop ik behandeld werd.

En als we het dan toch over inhoud hebben is het jammer dat er een telecomwet nodig is om dergelijke dingen te regelen. Bedrijven die klanten op de eerste plaats zetten hebben daarvoor geen telecomwet nodig.


Tom

Reageer