Beantwoord

Webruimte paswoord ??


http://wp.me/P47XiJ-6j

Welk paswoord zoeken we hier ?
Waarom vind ik nog steeds geen link/info over mijn webruimte op ''myproximus''

Net gebeld naar 080022800 en de telefoon werd toegesmeten.......
icon

Beste antwoord door Elsa 22 April 2016, 16:58

Bekijk origineel

24 reacties

Nog geen beterschap
2 keer gebeld. 2 keer is de verbinding verbroken. Bestaat de gratis webruimte nog wel ??
Heel zeker dat die nog bestaat
Mooi. EN hoe rest je dan je vergeten wachtwoord ? 🙂
mis. gewist.
Die is bij mij wel niet dezelfde voor de webruimte en voor MyProximus daarom dat ik altijd gedacht had dat je die van MyProximus kende en alleen deze van de webruimte vergeten was, maar inderdaad als je een beetje ervaren bent met google vind je wel wat je nodig hebt 😉
stuur je klantgegevens nog eens door in een privé bericht en vraag of ze uw paswoord kunnen resetten
Het Proximus Team
Huh ? Ik snap je antwoord niet. Ik ben gewoon mijn paswoord vergeten voor mijn Proximus gratis webspace. Wat er NU op staat moet vernieuwd/eraf/veranderd. Maar ik kan er niet meer op. Intussen heb ik via Proximus zelf de vraag gesteld. ben benieuwd wanneer het antwoord komt en ik vind het jammer dat het gewoon ONVINDBAAR is op de site van Proximus. Na al die jaren, al die vragen van meerdere klanten. 😛 En vooral ook ERG storend dat het niet gewoon te resetten valt op ''MY-Proximus''....
stuur je klantgegevens nog eens door in een privé bericht en vraag of ze uw paswoord kunnen resetten
Het Proximus Team


DONE. Maar nogmaals : jammer. Zou zo handig kunnen zijn die ''my-proximus''... GOE WEEKEND
Alleen nog wat geduld en 't komt in orde 😉
na 3 uur , nog niets. 't Zal niet voort weekend zijn vrees ik....
Dat kan inderdaad wel wat langer duren dan 3uur ;-))
Meer dan 24u later...Nog altijd noppes 😞
In 't weekend word er wel veel minder geantwoord op privé berichten
Wel wordt er nog gereageerd op zaterdag als je bv een bericht (privé bericht) op proximus twitter pagina plaatst.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEyyyyyyyyyyyyyy
Na 6 volle dagen wachten op de aangevraagde reset van mijn webruimte paswoord krijg ik dit SUBLIEME, werkelijk SUPERSUBLIEME antwoord
(ik had bij het verzoek al al die gevraagde gegeven meegestuurd !):@ Het huilen staat mij nader dan het lachen !
Best terug opsturen als men erom vraagt en niet teveel nadenken ;-))
:@je kan geen reply doen hoor op die dwaze standaard emails. Je moet weer helemaal opnieuw al je gegevens invullen. Alsof ze na 30 jaar nog niet weten van wie dit speciefieke telefonnummer is in combintie met het klantennummer en de naam...............
Niet teveel nadenken is niet mijn beste eigenschap.
Mijn paswoord onthouder ''keepass'' staat klaar om het NOOIT NOOIT meer te vergeten !!!!

WAT een ellende voor zoiets simpels.....

Ligt er gewoon aan wie je aan de telefoon krijgt. Sommige ''telefoonbeantwoorders'' zijn heel slim, gezellig en aangenaam.

Anderen daarentegen gooien gewoon toe als ze niet weten wat 'gratis webruimte '' is.

Viva MYPROXIMUS.
Inderdaad had ik zelf niet aan gedacht, want ik doe dit altijd allemaal telefonisch via helpdesk/klantendienst.
Maar zelf al doe je het telefonisch of via online mail, dan moet je Proximus kennende één ding blijven in gedachte houden, en dat is de aanhouder wint :-)))
Maar ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij toch nog altijd meevalt als ik bel voor problemen, maar ja ik weet het wel, daar heb jij nu niet veel boodschap aan ;-)

@Marleen, nu zie ik ineens dat je bericht verdwenen is 🙂
Reputatie 7
Badge +6


@Marleen, nu zie ik ineens dat je bericht verdwenen is :-)


Dat hele topic ' uit de oude doos' ongeveer gelijk aan dit, Het zal wel daaraan liggen en niet aan mijn wat sarcastich commentaar, want de moderatoren zijn toch wat meer gewoon. :8

PS: ik hoop wel dat het voor BMVDD nu vlug opgelost geraakt.
Inderdaad dat is het voornaamste voor BMVDD
😃 😃 :D:D 😃 😃 :D

PROXIMUS
Indien u niet direct een factuur vindt, neem pen en papier bij de hand en bel met uw vaste lijn naar het nummer 0800 22 263. Hier krijgt u de laatste gegevens van een factuur via een bandje meegedeeld.

Een antwoord op een mail van onze diensten wordt via een pop-up direct aangeboden bij de persoon die het oorspronkelijke bericht verstuurd heeft.
Als deze persoon niet meer aanwezig is (wat zometeen het geval gaat zijn), dan gaat uw antwoord in de wachtrij van andere mails worden toegevoegd en gaat u opnieuw langer moeten wachten op een antwoord.
Als u een nieuw formulier invult op onze website, ook dan wordt deze op het einde van de wachtrij toegevoegd.


IKZELF
Hartelijk dank voor de uitleg. Het is een plezier om te weten hoe het werkt intern.
Intussen heeft een medewerker met kennis van zaken mij opgebeld en nog meer uitgelegd en het probleem is
vakkundig opgelost.
Er is wel nood aan betere opleiding van de telefonisten op 080022800.

Het simpele feit dat de webspace wordt beheerd door skynet.be en niet door proximus zelf, is
nu bekend bij mij maar niet bij degenen die het de klant zouden moeten kunnen vertellen.
Via Myproximus kan je toch ook je factuur raadplegen
Reputatie 7
Badge +4
Dag BMVDD

Via onderstaande link kan je alle info vinden.

Ook via deze site is het mogelijk om een nieuw wachtwoord in te stellen.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_global_webfct/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/functies-van-uw-website/welke-functies-kunt-u-beheren-in-uw-persoonlijke-website.html?v1=...

Met vriendelijke groeten

Koen
KoenN ,
en als je je uw oud paswoord vergeten bent wat moet je dan doen?

Reageer