Webruimte activeren lukt niet.

  • 20 October 2010
  • 11 reacties
  • 1915 Bekeken

Badge
Hallo,

Wij hebben een internet Favorite abonnement, nu had ik begrepen dat hierin een gratis domeinnaam + webruimte in begrepen is.

De gratis domeinnaam hebben we al langer geregistreerd, tot zover geen probleem.

We hebben zelf een site gemaakt en nu willen we deze online zetten en hiervoor gebruikmaken van de gratis webruimte, dus wil ik deze activeren.

Wanneer ik via de Belgacom help site op de pagina "Creatie van een persoonlijke webruimte" kom en hier "ik aanvaard" klik vervolgens op de pagina kom waar ik mijn login en paswoord invul en dan klik op "creatie van een persoonlijke webruimte" krijg ik de melding: " Onbestaande gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord"

Ik heb hiervoor naar de storingen gebeld, en hier hebben ze gekontroleerd of het wachtwoord juist was ( wat inorde was) en enkele mails gestuurd met linken die ik al allemaal gezien/gelezen of geprobeerd had.

Nu is mijn vraag wat doe ik fout of kan ik als zelfstandige niet genieten van die gratis webruimte?

Met vriendelijke groet,

Kris



11 reacties

Beste Kris,

Kan u mij uw login van de internet acount bezorgen via dit forum of via privé bericht. Via de login kan ik alles nakijken wat er mis is en eventueel uw webruimte activeren.

Vriendelijke groet,
Eva
Badge
Hallo Eva,

Dank voor je reactie.

Het is zondag uiteindelijk dan toch gelukt, wat het probleem was is mij nog steeds niet duidelijk.

Ik zou ook nog graag weten hoeveel webruimte er in ons internet Favorite abonnement inbegrepen is, ik zal je mijn login via pb sturen.

met vriendelijke groet,

Kris

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al vanalles geprobeert, maar het lukt niet...

Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik die webruimte activeren?

Vriendelijke groet

Martijn
Ik heb al weken hetzelfde probleem. Ik heb al een mail gestuurd naar Belgacom om dit in orde te krijgen, maar uiteraard krijg ik daar ook geen antwoord op. Wat moet een mens in godsnaam doen voordat hij krijgt waar hij recht op heeft bij dit afzettersbedrijf? Geef dan geen gratis webruimte weg, als je ze toch nooit effectief geeft!

Hallo

Ik vind dat jij gelijk hebt, ik kan er ook nog niks met mijn website doen. Ik ben zelf in een Belgacom verkooppunt geweest, maar dat was ook niks.



Mvg Roller
Tja, ondertussen heb ik Belgacom nog eens gebeld op het nummer van de technische dienst dat ze me gemaild hadden, met een factuur in de hand. Ze hadden precies nog nooit van gratis webruimte gehoord, want de Belgacom agent moest me even laten wachten om informatie te gaan zoeken.

Uiteindelijk beweerde hij dat ik mij gewoon moest registreren op de site, wat ik uiteraard al gedaan had. Dus ik zei dat dit al in orde was en dat ik een mail waarin ik gevraagd werd om naar te bellen naar de technische dienst op 0800/ 22 700. Hij zei dat dit niet klopte, en dat hij me niet kon verder helpen. Hij zei dat hij een andere dienst ging laten terugbellen over 10 minuten.

Tien minuten later krijg ik iemand aan de lijn die me identificeert aan de hand van mijn factuur, en hij zei dat hij het wachtwoord moest herinitialiseren. Hij heeft dit gedaan, en ik zei dat ik het zometeen zou proberen.

Ik heb geprobeerd aan te loggen met dit nieuwe wachtwoord, maar het lukt nog steeds niet. Ik zal nog even wachten (misschien zit er een vertraging op hun servers of zo) en als het dan niet lukt zal ik nóg een keer moeten terugbellen.

Duidelijk een heel gedoe dus, die "gratis" webruimte!! Nu is het dus nog niet in orde, na weken van mails sturen, bellen en wachten!
Nadat er niets van hulp geboden werd van Belgacom, ben ik overgestapt naar One.com en daar heb ik in minder dan 24u een website online gekregen...

De hulplijn bellen hielp niet, dit forum had ook geen uitwerking dus ik denk dat het wel een verstandige keuze was. Bij One.com krijg je wel wat er belooft wordt zonder dat alles zo omslachtig aangeboden wordt dat het eigenlijk haast onmogelijk is.

Vriendelijke Groet,

Martijn
Reputatie 2
Badge +1
Eva en andere gebruikers hebben echter wel hulp aangeboden... en verschillende gebruikers hebben gepost dat ze geen problemen ondervonden als ze de JUISTE logon en paswoord gebruikten.

Succes met je one.com account.

Maar kunt jij mij zeggen waar- of wanneer ik dat paswoord vind? ik heb nog geen e-mail van belgacom gehad, in mijn moedertaal (duits) vind ik geen uitleg en als ik na die helpdesk bel kan mij ook niemand helpen. Dus, is der klantenservice van Belgacom niks waard (denk ik ).
Ik gebruik nochtans het juiste wachtwoord, want ik gebruik datgene dat Belgacom me (na verschillende telefoontjes) zelf gegeven heeft. Maar het werkt niet. Ik heb het ondertussen dus ook opgegeven, want dat was duidelijk Belgacom's bedoeling. Ik denk niet dat het mogelijk is om die gratis webruimte vast te krijgen, dus laat ik het maar zo.

Ik denk dat ik ook eens ga uitkijken naar een alternatief zoals jij, Martijn. Misschien dat een ander bedrijf zijn klanten wel als koning behandelt.

En axs, we hebben ondertussen wel allemaal door dat jij voor Belgacom werkt.
Reputatie 2
Badge +1
@LH: ik ben zeker dat enkele mensen op dit forum dat helemaal kunnen ontkennen ;)

En misschien heb je ook al gelezen dat het hier niet allemaal rozegeur en maneschijn is. Ik zit momenteel ook reeds 3 weken te wachten op een werkende aansluiting na een verhuis. Dit heeft echter te maken met oa een administratieve fout en BGC doet er ALLES aan om dit recht te zetten. Echter heb ik begrip voor sommige situaties, wat van anderen weer niet gezegd kan worden.

Ik probeer hier enkel en alleen mensen verder te helpen (als klant!) op een correcte manier, maar als dat niet geapprecieerd wordt wil ik mij hier gerust terugtrekken...

Reageer