Skip to main content
Beste,

Als bestaande klant (abonnement) wou ik onlangs overstappen naar een Mobilus S abonnement met gsm. Dit was een web-aanbieding en was dus niet te verkrijgen in een proximus-center, een Iphone 7 128 G Zwart. Men vertelde mij daar dat ik dit enkel online kon doen, maar eens ik (bijna) alle stappen had doorlopen werd er gevraagd naar mijn "huidige provider" en proximus stond daar niet bij, hierdoor kon ik mijn bestelling niet afronden. Waarna er mij telefonisch gezegd dat enkel nieuwe klanten van deze aanbieding kunnen genieten. Na een 2de bezoek aan een proximus-center werd er mij daar verteld, dat wat geld voor nieuwe klanten, ook geld voor bestaande klanten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan er als bestaande klant toch gebruik gemaakt worden van deze web-promotie? Hoe valt dit eventueel op te lossen?
inderdaad als bestaande klant kan je van geen enkele webactie gebruik maken . heb het net nog voorgehad met de 25 euro korting op tuttimus . Bel je naar de klantendienst en krijg je als antwoord neen dit kan niet is enkel voor nieuwe klanten.

Na 20 jaar trouw aan proximus en meerdere promoties aan mijn neus zien voorbijgaan. packs die ze plots van uw lijn afhalen om dan erna (na klacht) er terug op te zetten maar aan de huidige prijs zonder de toenmalige kortingen denk ik dat het voor mij genoeg is geweest en ik een andere provider ga zoeken.

Reageer