wat zijn diensten in my proximus

  • 19 November 2014
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 5
In mijn myproxymus bij mobile heb je een onderdeel diensten. Ik heb daar nog nooit iets kunnen zien buiten een minuten lang draaiende cirkel en dan volgende melding : 'Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.'


Als ik dan terug klik voor andere pagina dan zie ik soms in een flits een aantal diensten verschijnen,maar zo kort dat ik ze nog niet heb kunnen lezen. Dus mij vraag ,wat zijn deze diensten? En ja ik heb mijn geschiedenis en cookies al gewist. Ik werk met firefox wegens geen windows.


mvg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,


ik kan je niet helpen met de vraag waarom je 'diensten' niet kan raadplegen in je Myproximus, maar je kan zien wat die diensten zijn op de site van proximus onder Mobile: Opties en diensten, bv Bellen en surfen in het buitenland, beschermen van je GSM enz. Sommige zijn gratis, andere zijn betalend.


MVG
In geval er niemand voor de dag komt met een exact officieel of passend antwoord op je vraag of probleem,

dan kan je in dit geval altijd eens een privé bericht sturen naar (Ex Eva van Belgacom)

en eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://forum.proximus.be/posts/85d7f6788c )


Als volgt:


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Beste Jamo,
Heeft u onlangs nog geprobeerd om in te loggen op Myproximus? Graag ontvang ik uw contactnr.+login e-Services indien u nog steeds dezelfde problemen ondervindt.
De bevoegde dienst zal dit asap voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Anja

Reageer