Beantwoord

Wat moet je echt doen om geholpen te worden?

  • 1 August 2017
  • 7 reacties
  • 467 Bekeken

Proximus is teleurstellend tegenwoordig, in april een upgrade naarTuttimus genomen (was reeds klant), vandaag steeds niet 100% in orde, wel sturen ze sms dat alles in orde komt, korting gekregen maar als je services niet voor 100% kan benutten wat is daar dan het voordeel van? Nu is mijn vast telefoonnummer wederom veranderd , amai zeg wat moet een mens nog doen, en hoeveel keer moet ik nog bellen???
icon

Beste antwoord door NickyL 2 August 2017, 12:02

Bekijk origineel

7 reacties

Zeer vlug word je hier ook niet geholpen....

En blijkbaar word er ook niet op volgorde gewerkt...🤔
Stand van zaken:

- Mobilus M -> nu volledig in orde
- Mobilus M -> data naar 10gb is nog niet aangepast
- Mobilus S -> data naar 3gb is nog niet aangepast
- Proximus TV -> 75% in orde (opties niet zichtbaar in my proximus/TV, blockbuster..)
- Vaste lijn -> is in orde maar wel wederom een nieuw nummer gekregen
- Internet -> volledig in orde

We maken vorderingen 😉
Reputatie 5
Badge +3
Ben onlangs overgestapt van comfort pack naar Familus L pack, op een paar dagen was alles zonder problemen geklaard, enkel de online promo TV bundel van € 5 stond niet op de factuur, na 1 telefoontje en klacht via MyProximus werd dit rechtgezet. Zo zie je maar, tis niet overal kommer en kwel.
Heb de overstap volledig online gedaan.
mvg.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Guy, kan je ons alvast even de betrokken gegevens bezorgen, wanneer is de laatste update op je My Proximus? Kan steeds een privébericht starten via, https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Zo kunnen we het meteen samen oplossen! Groetjes, Nicky
Heb ik een paar uur geleden gedaan Nicky....
Stand van zaken:

- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus S -> nu volledig in orde ?
Voor mijn 2 Mobilus M zijn de unlimited belminuten nog niet up to date (ticket 30351654)
- Proximus TV -> nu volledig in orde ?
- Vaste lijn -> nu volledig in orde ?
- Internet -> nu volledig in orde ?

Zeer moeilijke bevalling maar uiteindelijk toch gelukt.. 😓

Bedankt Proximus 😉
Reputatie 1
Badge
Tja...soms moet je u ellenbogen gebruiken om er u door te worstellen 🙂

Reageer