Hallo,
Ik heb volgende configuratie:
In de huiskamer staat TV en Decoder.
In de logeerkamer staat Modem ( Bbox) en PC
De verbinding tussen modem en decoder verloopt via 2 plc's
De verbinding tussen modem en pc is draadloos.
Ik heb ADSL
Ik zou een 2e TV willen bijplaatsen in de logeerkamer, waarvoor ik dus een extra (Tilgin)decoder zou aanschaffen.
Ik heb voorlopig moeten afzien van de aanschaf van de 2e TV omdat in dat geval, indien in de huiskamer naar de tv werd gekeken, ik op de decoder geen ander programma kon opnemen, dan hetgene waarnaar gekeken werd.
(1 Stream)
Sinds een week heb ik nu de optie nPVR, en nu zou het mogelijk moeten zijn om die 2e TV aan te sluiten, en wel een ander programma op te nemen, dan hetgeen waarnaar gekeken wordt.
Ik meen dit begrepen te hebben na een wat vage informatie van de technische dienst van Belgacom.
Volgende vragen: a) kan dit bevestigd worden (Eva ?)
b) kan ik dan ook mogelijk 2 programma's tegelijk opnemen zoals nu sinds nPVR ( 1 met de decoder en 1 via de nPVR optie) ????
c) heb ik nu 2 streams ??
d) Indien bovenstaande allemaal mogelijk zou zijn, kan ik dan 2e decoder en 2e Tv via kabel aansluiten, of moet ik eerst Belgacom hiervan op de hoogte brengen ??
Sorry voor het lange verhaal, maar ik wil zekerheid, ik ga natuurlijk geen extra kosten maken ( nieuwe TV en decoder) als e.e.a niet zou kunnen werken.
Vast hartelijk dank voor eventuele reacties,
mvg
Ferna fb 508331
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.