wat is dit?

  • 12 September 2012
  • 2 reacties
  • 380 Bekeken


hallo,





als u zelf kan zien bij producten en diensten is bij elke internetpack elke downloadsnelheid 30mb/sec.


als ik naar mijn IP adres ga en kijk bij downstream staat er dat ik 9mb/sec binnenkrijg (bij speedtest maar 6??)


ik ging vandaag naar een belgacomcenter en de man zei dat ik normaal 9mb/sec binnen zou moeten krijgen, wat ik niet begrijp aangezien we betalen voor 30 mb/sec??





ik heb een gewone b-box en adsl.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Geen Telenet en geen glasvezel van Belgacom, tja, daar is niks aan te doen ! Maar hopen dat één van de twee spoedig in je buurt komt. Belgacom TV heb je blijkbaar al wél gehad ? het zal dan wel geen HD geweest zijn, en enkel opnames op het netwerk (als dat toen al bestond)...Hopelijk heb je een voldoende krachtig GSM-signaal en 2 of 3G voor draadloos internet en TV via schotelantenne..

Reputatie 7
Badge +1


Mobistar ook geloof ik: TV en internet. Met 9Mbps is het niet comfortabel TV kijken. Ik heb een aantal weken geleden op een repairprofiel gestaan van 9Mbps, en dat was écht geen vetpot. Kon wél HD kijken en nPVR opnemen maar zéér trage bediening. Maar van digitale TV verwacht je toch meer niet ?

Reageer