Beantwoord
Wanneer zal ik kunnen inloggen op My Proximus
Al 2 -3 maanden kan ik niet inloggen op My Proximus dat blijft duren .Nu krijg ik een brief om decoder te vervangen ,weer geraak ik niet binnen .Vroeger ging dat van zelf. Wanneer zal dat eens in orde komen. Ik hoop daar een antwoord op te krijgen groetjes Joseph Van Belle
Beste antwoord door josm
Dag Joseph,
Indien de tips van Elsa en Elma niet helpen, dan kan je via een privébericht aan Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., My Proximus login, e-mailadres, gsm nr.
De bevoegde dienst zal je dan zo snel mogelijk contacteren.
Mvg,
Jos
Indien de tips van Elsa en Elma niet helpen, dan kan je via een privébericht aan Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., My Proximus login, e-mailadres, gsm nr.
De bevoegde dienst zal je dan zo snel mogelijk contacteren.
Mvg,
Jos
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.