Skip to main content

Wanneer sneller en beter internet ?


Hallo

Het is nu al 6 jaar dat ik problemen heb met de diensten van belgacom... Veelal ligt het probleem bij de centrale waarop ik aangesloten ben. Nu vroeg ik mij af wanneer er eindelijk eens werk gemaakt wordt van een nieuwe technologie zoals VDSL of een eventuele andere centrale waarop ze mij kunnen aansluiten? Twee jaar geleden werd er mij al sneller internet beloofd, maar dit is er nog steeds niet...

Zijn er soms vooruitzichten? Of moet ik mijn conclusies trekken dat Belgacom niet snel genoeg meer innoveert en ik mijn geluk dus bij een andere provider moet gaan beproeven ?

Ik betaal tenslotte evenveel als alle andere Favorite gebruikers, terwijl ik constant geteisterd wordt door problemen en een lage snelheid...

Mijn login is fa533325


Mvg Een zeer ontevreden klant

4 reacties

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 22 juni 2011
Test even de mogelijk van je lijn via

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv&qgsa=beschikbaar

En bel even naar de technische dienst 080022700 die kunnen dit ook uit testen

Patrick

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 juni 2011
Wat wordt er precies bedoeld met "lijnnummer" ? Deze zou terug te vinden moeten zijn op mijn factuur maar ik heb reeds alle nummers op mijn factuur ingegeven en niks klopt er...

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 22 juni 2011
lijnnummer is uw telefoonnummer, als je geen vaste lijn hebt dan werd u een fictief nummer toegekend, staat zeker op de factuur

bv 027200413

mvg

  • 0 reacties
  • 23 juni 2011
Beste Vhj007,

Dit kan u zelf nakijken door hier op te klikken.

Mvg,

Eva.

Reageer