Wanneer meer HD ?


Reputatie 3
Badge +1
wanneer krijgt men meer hd zenders ? telenet heeft er een stuk meer!

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Koen_095,

Er wordt steeds volop gewerkt om ons TV aanbod te verbeteren naar de wensen van de klant.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +1
Je kan ook geen appelen met citroenen vergelijken. Je Betaald bij Telenet ook een pak meer, mijn moeder die over 2 weken is overgestapt heeft een rekening te betalen van 178,00€ Dat is dus digitale tv. die kabel en gsm. Maar nu komen er nog eens extra kosten bij 50€ installatie kosten en plots 78€ digitalisering netwerk. Ik denk dat dit iets is dat ze zelf hebben uit gevonden. Gewoon omdat ze 2 weken hier klant is geweest en problemen had bij het opnemen, en dan maar terug is gegaan. maar hier zitten evengoed HD zenders want ik kan het weten. Ik heb 5 boeketten en daar zitten HD zenders in en als men niet een cent wil uitgeven dan zal men ook geen HD hebben, of Proximus moest er in het basisboeket plaatsen. Maar u vergeet dat dit helemaal anders dan bij Telenet. Daar is op een enkele zender na alles HD vandaar dat het ook logisch is dat je daar niet anders dan HD zenders hebt. Maar hier heb je een keuze of je ziet zuivere SD zenders of als het al bestaat en die zender is beschikbaar in HD en die andere zenders vind je ook goed dan koop je ze. Dat is mijn mening, en het is een pak goedkoper dan bij Telenet.
Reputatie 5
Badge +3
Ik denk dat Koen bedoelt HD zenders in het basisaanbod, dat er bij TN meer zenders in HD worden uitgezonden versus Px. Dat is ook zo, trouwens de prijzen voor dezelfde basis producten bij Px en TN liggen dicht bij elkaar, iets minder bij Px. (TV--internet--telefoon/gsm)

mvg.
Is ook o.a één van de redenen dat er nog frequent overgeatapt wordt naar Prox en ook de de voordelen van nPVR opnames (als je de opnameproblemen even vergeet 😉 ),.
Reputatie 3
Badge +1
in het basisaanbod heeft telenet meer hd zenders en de beeld kwaliteit is ook beter van telenet
Reputatie 4
Badge +1
jdm_01 een HD zender kost geld. En zoals ik zeg je kan de ene operator niet vergelijken met de andere. Als ik in een put spring van 3 meter diep hoef jij er niet in te springen. Ik zei ook dat Telenet bijna niets anders heeft dan HD zenders en Proximus veel minder en dat je hier ook nog de volle kans hebt om tegen betaling HD zenders te kopen. En niemand verplicht een operator welke zenders hij doorgeeft.
Reputatie 4
Badge +1
in het basisaanbod heeft telenet meer hd zenders en de beeld kwaliteit is ook beter van telenet
Ja, Koen maar dit is net logisch ook omdat zij in dat basis aanbod niets anders dan HD zenders hebben zitten. Maar dit is nu wel al een hele tijd zo. En toch zijn er noch vele klanten hier klant geworden toen het daar al zo was.
Reputatie 6
Badge +2
in het basisaanbod heeft telenet meer hd zenders en de beeld kwaliteit is ook beter van telenet
Ja, Koen maar dit is net logisch ook omdat zij in dat basis aanbod niets anders dan HD zenders hebben zitten. Maar dit is nu wel al een hele tijd zo. En toch zijn er noch vele klanten hier klant geworden toen het daar al zo was.

Dat er in het basisaanbod niks anders dan HD zenders zitten moet ik wel tegenspreken, er zitten toch ook een aantal SD zenders in het basisaanbod nl: BBC World, BBC Entertainment, Q-Music TV (kanaal 39), France Ô, RTL Duitsland, RAI 1,TVE, TRT, CNBC, Bravia, ...enz, dus toch nog een hele hoop SD zenders.
Dat Telenet globaal meer HD zenders heeft dan Proximus moet ik je daarin wel gelijk geven.
Bovendien zijn SD zenders bij Telenet beter van kwaliteit dan bij Proximus.
En ik kan het weten want ik heb digitale TV zowel bij Proximus als bij Telenet en dus zodoende kan ik beide providers gemakkelijk met elkaar vergelijken.
Reputatie 4
Badge +1
in het basisaanbod heeft telenet meer hd zenders en de beeld kwaliteit is ook beter van telenet
Ja, Koen maar dit is net logisch ook omdat zij in dat basis aanbod niets anders dan HD zenders hebben zitten. Maar dit is nu wel al een hele tijd zo. En toch zijn er noch vele klanten hier klant geworden toen het daar al zo was.

Dat er in het basisaanbod niks anders dan HD zenders zitten moet ik wel tegenspreken, er zitten toch ook een aantal SD zenders in het basisaanbod nl: BBC World, BBC Entertainment, Q-Music TV (kanaal 39), France Ô, RTL Duitsland, RAI 1,TVE, TRT, CNBC, Bravia, ...enz, dus toch nog een hele hoop SD zenders.
Dat Telenet globaal meer HD zenders heeft dan Proximus moet ik je daarin wel gelijk geven.
Bovendien zijn SD zenders bij Telenet beter van kwaliteit dan bij Proximus.
En ik kan het weten want ik heb digitale TV zowel bij Proximus als bij Telenet en dus zodoende kan ik beide providers gemakkelijk met elkaar vergelijken.

Waar heb ik dit nu weer gezegd? Kijk naar 3 de bericht.
Reputatie 5
Badge +3
jdm_01 een HD zender kost geld. En zoals ik zeg je kan de ene operator niet vergelijken met de andere. Als ik in een put spring van 3 meter diep hoef jij er niet in te springen. Ik zei ook dat Telenet bijna niets anders heeft dan HD zenders en Proximus veel minder en dat je hier ook nog de volle kans hebt om tegen betaling HD zenders te kopen. En niemand verplicht een operator welke zenders hij doorgeeft.

@bever, je moet mijn reactie goed lezen en analyseren, nogmaals---> TN zend meer in HD uit in tegenstelling tot Px. wat Koen met zijn topic hier aanhaalt en gelijk heeft.
Trouwens Px TV is volop bezig aan een inhaalbeweging betreffende HD content.
Dat verhaaltje van die put doet hier niet ter zake!

mvg.
Reputatie 4
Badge +1
jdm_01 een HD zender kost geld. En zoals ik zeg je kan de ene operator niet vergelijken met de andere. Als ik in een put spring van 3 meter diep hoef jij er niet in te springen. Ik zei ook dat Telenet bijna niets anders heeft dan HD zenders en Proximus veel minder en dat je hier ook nog de volle kans hebt om tegen betaling HD zenders te kopen. En niemand verplicht een operator welke zenders hij doorgeeft.

@bever, je moet mijn reactie goed lezen en analyseren, nogmaals---> TN zend meer in HD uit in tegenstelling tot Px. wat Koen met zijn topic hier aanhaalt en gelijk heeft.
Trouwens Px TV is volop bezig aan een inhaalbeweging betreffende HD content.
Dat verhaaltje van die put doet hier niet ter zake!

mvg.


Beste dit noemt men een vergelijking ik had er net iets anders kunnen zetten. Maar het was maar voor aan te geven wat ik bedoelde. Want het lijkt er meer en meer op of een mens wil geen cent meer uitgeven om iets te krijgen. Ik zou zeggen voor niets gaat de zon onder, maar zo gaat dat ook allemaal niet en dat heb je al lang gezien. ik heb zelfs deze week 50€ gestort op 12/12. Ik durf wedden dat velen dit bedrag hier nog niet gestort hebben. Daar zijn ze aan het verhongeren en hier zitten er te zagen over SD en HD zenders.

Reageer