Beantwoord

Wana Gogo

  • 12 April 2016
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Ik heb einde vorige maand (26/3 denk ik) Wana Gogo geactiveerd op mijn ProximusTV.
Op mijn meest recente factuur moet ik al een deel van de prijs van het abonnement vooraf betalen. Het is gratis gedurende de eerste maand (26/4) en voor de resterende dagen moet ik nog een stukje abonnement betalen.
Dit kan ik begrijpen, maar gisteren deactiveer ik Wana Gogo omdat ik na deze gratis proefperiode en de paar betalende dagen in april het abonnement niet meer wil verlengen. Ondanks het feit dat ik betaald heb voor toegang tot einde 04/2016 heb ik nu geen toegang meer.
Ik wilde het abonnement enkel deactiveren, zodat dit niet hernieuwd zou worden de volgende maand.
Kan dit terug opengesteld worden tot einde 04/2016?

Met dank.
icon

Beste antwoord door Wim 12 April 2016, 12:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Kan dit terug opengesteld worden tot einde 04/2016?
Met dank.

Dag Maikel,
ja dat kan, maar daarvoor bel je best eventjes naar de klantendienst op 0800 22 800. Dat zal het snelst gaan.
Groeten,
Wim