Beste,
Ik moet een aanpassing doorvoeren in mijn Pimphony. Daarbij moet ik een wachtwoord invoeren maar dat blijkt niet te zijn wat ik dacht dat het was. De persoon die dit destijds geïnstalleerd heeft is ondertussen niet meer in dienst... Is er een manier om dit wachtwoord te achterhalen zodat ik de nodige aanpassingen toch kan doorvoeren?
Alvast bedankt voor alle input die tot een oplossing kan leiden!
Bladzijde 1 / 1
vind je niks op 't internet bv een factory reset doen zodat je het default wachtwoord weet hebt
google search pimphony password
of gewoon wachten tot er iemand reageert die er al ervaring mee heeft of ook iets gevonden heeft al googelen enz...
ook kan je ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum
google search pimphony password
of gewoon wachten tot er iemand reageert die er al ervaring mee heeft of ook iets gevonden heeft al googelen enz...
ook kan je ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum
Ik vrees dat bovenstaande waarschijnlijk enkel door uw leverancier/installateur kan opgelost worden (herinstallatie CDRom-software nodig?).
Tenzij vergissing mijnentwege betreft het een Alcatel-Lucent PC/Server-applicatie
https://www.al-enterprise.com/en/products/applications/pimphony
die o.a. door Px wordt/werd aangeboden voor/op Forum 700 PABX
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_phone_exchange_manual/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/vaste-lijn/telefoons-en-faxen/telefooncentrale/handleiding-voor-uw-telefooncentrale.html
Tenzij vergissing mijnentwege betreft het een Alcatel-Lucent PC/Server-applicatie
https://www.al-enterprise.com/en/products/applications/pimphony
die o.a. door Px wordt/werd aangeboden voor/op Forum 700 PABX
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_phone_exchange_manual/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/vaste-lijn/telefoons-en-faxen/telefooncentrale/handleiding-voor-uw-telefooncentrale.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.