Dag allen
Momenteel ben ik al 3x meer dan 40 minuten een poging aan het doen om de klantendienst te bereiken en dat onder het beluisteren van irritante (maar dat is persoonlijk) wachtmuziek . Wij zijn GEEN klant van proximus, toch krijgen we een factuur voor een bbox3....
Merkwaardig.
Luc
Bladzijde 1 / 1
ter info:
moest je geen contact of response krijgen van iemand van Prox dan kan je nog altijd klacht of vraag indienen als volgt:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
moest je geen contact of response krijgen van iemand van Prox dan kan je nog altijd klacht of vraag indienen als volgt:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Er zijn meer mensen die klagen dat ze niet binnengeraken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.