Wachttijd betwisting factuur en betwisten alleen via 0800 nummer?

  • 23 december 2017
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Je kunt kennelijk alleen een factuur bedrag alleen betwisten via 0800-22800 , nergens vind ik dat het op een andere wijze kan.
Ik heb gisteren 22 December ongeveer een 30 minuten gewacht, en op dit moment ben ik al 1 uur en 5 minuten aan het wachten, met steeds dezelfde muziek
Ik lees dezelfde klachten van anderen

2 reacties

je kan ze ook op deze manier betwisten:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Dag Wim,
Je kan een factuur eigenlijk via elk kanaal betwisten waar onze klantendienst aanwezig is (met uitsluiting van onze technische dienst) zoals: telefonisch, webformulier (https://www.proximus.be/contact, Facebook, Twitter, MyProximus en op ons Forum natuurlijk. Graag ontvang ik van jou een privébericht met jouw klantgegevens en wat je wenst te betwisten op https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68093.

Groetjes en alvast een prettig 2018!
Lorentz.

Reageer