Skip to main content
Je kunt kennelijk alleen een factuur bedrag alleen betwisten via 0800-22800 , nergens vind ik dat het op een andere wijze kan.

Ik heb gisteren 22 December ongeveer een 30 minuten gewacht, en op dit moment ben ik al 1 uur en 5 minuten aan het wachten, met steeds dezelfde muziek

Ik lees dezelfde klachten van anderen
je kan ze ook op deze manier betwisten:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Dag Wim,

Je kan een factuur eigenlijk via elk kanaal betwisten waar onze klantendienst aanwezig is (met uitsluiting van onze technische dienst) zoals: telefonisch, webformulier (https://www.proximus.be/contact, Facebook, Twitter, MyProximus en op ons Forum natuurlijk. Graag ontvang ik van jou een privébericht met jouw klantgegevens en wat je wenst te betwisten op https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68093.



Groetjes en alvast een prettig 2018!

Lorentz.

Reageer