wachtijd lassers en storings lassers?

  • 22 August 2012
  • 9 reacties
  • 630 Bekeken

Hallo,

Weet iemand hoelang het meestal duurt voor aleer storingslassers kunnen langskomen?? Gisteren 21/08/12 is de lasser langsgeweest maar hij kon het probleem niet oplossen. Nu moet de storingslassers van belgacom zelf langskomen. Tot heden nog altijd niemand gehoord en gisteren al 2uur aan de telefoon geweest bij belgacom helpdesk die er minder van wist dan ikzelf momenteel. ( vb : wat is een KVD meneer? Als uw invoerkabel goed is moet het werken ... ) Ik vindt deze service zeer triestig en had graag ASAP een telefoontje gehad en zeer dringende afspraak om storinglassers langs te sturen. Compensatie voor een maand geen aansluiting zal ook niet uitgesloten worden.

Ontevreden nieuwe klant

lijnnr : 050 33 18 82

9 reacties

In sommige gemeenten moet ook een leidingsplan aangevraagd worden als ze het voetpad moeten openleggen en dit brengt ook tijdverlies mee, maar ik weet natuurlijk niet of dit ook voor u van toepaasing is.

groetjes, Elsa
@elsa : een leidingplan wordt zowiezo in alle gemeenten opgevraagd sedert enkele jaren , en dit brengt een "wachttijd" van 17 werkdagen bij zich.
inderdaad zoiets heeft bgc tegen een vriendin van mij ook gezegd toen het bleek dat er iets schilde aan de kabel die voor het gebouw afgetakt wordt en het voetpad open moest gelegd worden.

Maar dat het in alle gemeenten was daar wwaas ik niet zeker van, maar is eigenlijk wel normaal want heeft iets te zien met veiligheid natuurlijk.

groetjes, Elsa
bij mijn zijn de lassers wel langsgekomen op 21/08. Helaas door een probleem bij Belgacom konden ze dit niet invoeren in het systeem en kon de installateur in de namiddag niet langskomen. Reeds 5 keer ( duur van ongeveer drie uur aan lijn hangen)telefonisch contact gehad met Belgacom en ze gingen me altijd terugbellen. Niets gehoord. Van beleefdheid gesproken... Zit zelf in de dienstensector en kan dit niet aanvaarden. Zit dus nu zonder telefoon, internet,digitale televisie en niemand die me kan vertellen hoe lang nog. Misschien morgen Telenet eens bellen....


een bijzonder ontevreden nieuwe klant

@elly : als je zelf in de dienstensector werkt , heb je mss al gehoord van "een eigen vraag" aanmaken.
We hebben belgacom! Lang leve de externe lassers die MOETEN blijven tot een storing is opgelost. Ze hebben me op de hoofdkabel geplaatst ipv een 18p APP kabel.
Er zijn er dan toch nog altijd die content zijn van BGC ;-)

groetjes, Elsa
@elsa : haha , tevreden is een groot woord. Juiste service krijgen dat een klant verwacht. Dat is nu geleverd geweest.

@ eva : Bedankt voor de snelle opvoling van het Privé bericht en het maken van een afspraak met een technieker.

Bij deze is het connectie probleem alvast opgelost.
correctie: Er zijn er dan toch nog altijd die een klein beetje content zijn van BGC 😉 :-))

Reageer