Beantwoord

Wachten duurt lang

  • 19 July 2017
  • 7 reacties
  • 368 Bekeken

Ik lees hier toch veel dat mensen soms lang , erg lang , moeten wachten eer iets in orde is .
Altijd wordt gereageerd met dezelfde commentaar : geef me uw dossiernr of klantennr door en we zullen zien wat we kunnen doen , maar zoals bij velen te lezen komt er nooit veel schot in de zaak .
Bij mij ook niet ten andere ......... Ondertussen 8 weken geleden de eerste aanvraag gedaan, wel al de factuur gekregen voor het Pack dat dus maar deels in orde is . Misschien ook 8 weken wachten om te betalen ....................
icon

Beste antwoord door IngeDC 22 July 2017, 09:30

Bekijk origineel

7 reacties

Geduld is echt op , Is hier misschien iemand die een andere provider kan aanraden waar het sneller gaat !
Hoi Annemie1967,
Ik heb namelijk ook een probleem bij Proximus waarbij ik ook al meer dan 6 weken aan het wachten ben en nog steeds niet opgelost geraakt bij hun. Alsook zoals je zelf al aanhaalde, dat er een zoveelste dossiernummer wordt aangemaakt en dat er geen vogel naar kraait. Ikzelf begin het ook grondig beu te worden en ben ook aan het uitkijken naar een deftige provider, maar kan helaas mededelen dat het bij Telenet, Scarlet... net hetzelfde verhaal is. Enkel en alleen bij Orange weet ik dat alles correct verloopt tot nu toe. En dit omdat mijn ouders het hebben en hier zeer tevreden van zijn. Hierbij liggen de prijzen dan ook goed. Voorlopig blijf ik nog bij Proximus in hoop dat ze het toch snel oplossen, maar als het tegen eind volgende maand niet is opgelost ben ik ook weg!

Probleem: Mobiel nummer is ondertussen bij andere provider, maar toch staat deze nog in mijn pack bij Proximus?. Waardoor dat ik een Tuttimus blijf staan terwijl ik een Familus zou moeten hebben... Begrijpen wie begrijpen kan, maar betalen voor een pakket dat ik niet heb zal ook niet gebeuren.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb dit nu doorgestuurd naar coaches voor meer hulp, mvg, Tina
Wat er bij mij niet ingaat is dat je gewoon vraagt om een 2de GSM-nummer bij in het pack te zetten , dit na 8 weken ook nog niet gebeurd is en dat ik dan apart moet betalen voor dat 2de GSM-nummer en dus niet voordeliger ben met dat Pack momenteel zolang dat nr er niet in staat . Wel al de rekening gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En om maar te zwijgen van de rest dat niet in orde geraakt !
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Annemie,

Heb je reeds informatie ontvangen? Ik kan namelijk zien dat het betreffende dossier nog behandeld werd op 20/07/2017 en dat u per email op de hoogte bent gebracht?

Groetjes Inge
Ik heb telefoon gehad , stap voor stap overlopen . Alles zou in orde moeten zijn , maar tot nu toe nog geen verandering voor de 2de GSM-nummer die ze in het pack zouden zetten .
Voor de rest ga ik voorzichtig , heel voorzichtig afwachten of de levering woensdag gaat toekomen. Dus tot nu toe zou ik nog niet zeggen dat alles in orde is !
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Annemie ! De toevoeging staat gepland voor woensdag. Ik wil je vriendelijk vragen dit nog eventjes af te wachten. Groetjes, Cindy

Reageer