Skip to main content

Waarom tv-replay moet tot 20 minuten vroeger beginnen?

• December 21, 2014
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Waarom tv-replay moet tot 20 minuten vroeger beginnen?nee
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Elsa
  • December 21, 2014
Hallo Danny,

zou het gewoon niet zijn van beter te vroeg dan te laat, ik denk dat ze dit met de programmatie schommelingen niet juist kunnen plannen.

maar misschien best dat iemand van de Proximus medewerkers hier meer duidelijkheid kan brengen wat de exacte reden hiervan is.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2014
zou het gewoon niet zijn van beter te vroeg dan te laat, ik denk dat ze dit met de programmatie schommelingen niet juist kunnen plannen.

Ik denk dat men dit doet om je replay+ te doen nemen frons

Elsa
  • December 24, 2014
Dan is het bij mij toch nog niet gelukt, want ik heb geen van beiden en dus met geen één van beiden last ook duivel

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 24, 2014
Ik heb volgend probleem vastgesteld: als er achter het voor TV replay geschikt programma een ander niet geschikt komt en het TV replay programma 10 minuten telaat startte, gebeurt het dat het einde niet meer afspeelbaar wordt, omdat het in de tijdsloop van het volgende niet afspeelbare komt. het breekt dan gewoon af. Dit is toch wel een serieus euvel vind ik. Kan men dat niet opvangen?

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • December 26, 2014
De Belgische zenders moeten eindelijk eens leren van zich ofwel aan hun opgegeven tijdschema te houden ofwel het tijdig door te geven aan de providers, dan heb je die problemen van Sinjoor niet. Als ik iets van BBC of NED of Animal planet opneem, dan hoef ik geen extra minuten bij in te geven, dat heb je alleen bij de Belgische zenders. En Canvas spant de kroon in zijn dagprogrammatie. Ik wilde nog eens genieten van de oude serie Dallas, maar met die uitzendtijd rammelen ze er op los. Na enkele weken gevolgd te hebben, merkte ik ook plots dat de 'heruitzending rond 17u eigenlijk de volgende aflevering was. En vermits Canvas zich niet de moeite getroost om info per aflevering te geven, kan je dat alleen maar zien door de twee afleveringen die die dag uitgezonden worden, ook effectief te bekijken. Spijtig. Ze noemen het in de commentaar wel een historische serie (destijds waren de straten leeg op donderdag, als het 'Dallas' was), maar ze behandelen de reeks niet als een historische reeks. huilend