Skip to main content
Ik heb een abonnement Generation Connect 20.

Waar kan ik op de Proximus website mijn verbruiks gegevens vinden?

Dus zowel het dataverbruik van de afgelopen maanden, als mijn telefoongesprekken.



Ik heb al gebeld met de helpdesk, heb al geschreven, maar die zeiden dat het op de factuur staat:



Beste mijnheer/ mevrouw,



U kan ook steeds uw verbruik en uw facturen/ detailfacturen "on line" raadplegen en afprinten, op MyProximus, via onze website www.proximus.be . U moet zich wel eerst inschrijven op MyProximus, vooraleer u toegang krijgt tot uw gegevens en facturen.



Via onze MyProximus app kan u ook uw verbruik opvragen.



Acki



Alleen op de factuur staan geen detail gegevens. Alleen een totaal bedrag van € 20.

Ook op de website kan ik het niet vinden

En via de App kan ik alleen het restant zien (overgebleven saldo) tot heden.



Ik zou willen weten wat mijn verbruik was. Ook over de voorbijgaande maanden.
Ik heb nog altijd niet gevonden waar ik mijn verbruik kan vinden van voorgaande maanden.

Het huidig verbruik vind ik op de app, maar dat van de voorgaande maanden???

Op de website staat het alvast niet en op de factuur heb ik het ook niet gevonden.



Wie weet het???

Reageer