Waar Premium club terugvinden

  • 19 June 2011
  • 2 reacties
  • 1609 Bekeken


In mijn e-services kan ik niets terugvinden van de premium club. Via Proximus wel.

Is de premium club dan al actief voor de Belgacomfactuur of enkel de Proximusfactuur?

Als ik inlog in mijn e-services bij BGC staat er onder voordelen enkel mijn voordelen en partnervoordelen; niets van premium club.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Bel naar het nummer 1910 dan weet je direkt of je in aanmerking komt voor de Premium Club
Premium Club is al een tijd actief voor Belgacom klanten

Premium Club: onze manier om u te bedanken

Laat u door ons in de watten leggen en word lid van het Belgacom Groep Getrouwheidprogramma Premium Club. Als lid van Premium Club verzamelt u op talloze manieren punten: door te bellen, te sms’en, vast of mobiel internet te gebruiken of Belgacom TV te kijken. Kortom per gefactureerde euro verzamelt u punten en met deze punten kiest u vervolgens wat u wenst uit een waaier aan exclusieve voordelen.



In het kort
[/b][/b][/b]



  • Lid worden is gratis!
    Om u als lid te verwelkomen, schenken we u 1000 punten.
  • U krijgt minimaal 2 punten per euro die u spendeert.
  • U kunt online uw status beheren: uw punten inruilen, uw bestellingen raadplegen en uw puntenhistoriek bekijken via de e-Services.
  • Verzamelde punten kunt u inruilen tegen belminuten, gsm's, ....
  • Uw Premium Club-lidkaart biedt u tal van voordelen bij verschillende partners.
    [/list]

    [/b][/b][/b]
    Lid worden
    [/b][/b][/b]

    U komt in aanmerking als u minstens 12 maanden klant bent en 6 maanden op rij een factuur van minstens € 60 excl. btw hebt. Lees de http://customer.proximus.be/nl/download/GTC_PremiumClub.pdf" target="_blankvan Premium Club voor meer informatie of surf naar onze https://admit.belgacom.be/eshop/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=premium_club" target="_blank.


Inderdaad. Het staat dus enkel bij Proximus (BGC factuur is dus gekoppeld aan Proximus). Misschien handig dat dit ook op de e-services van BGC staat.

Reageer