Waar kan ik TV overal activeren

  • 29 November 2011
  • 4 reacties
  • 3254 Bekeken

Krijg steeds de foutmelding dat ik Belgacom TV klant moet zijn om TV overal te kunnen gebruiken.

Ben Belcaom TV klant en de dienst is ook aanwezig in mijn e-services profiel. bellen naar de helpdesk help niet echt aangezien men daar steeds vertled dat men mijn e-services profiel moet nakijken.... Iemand een tip. Alvast bedankt.

4 reacties

tv overal moet men momenteel niet activeren, elke belgacom tv klant kan dit gratis gebruiken in testperiode

foutmelding die je krijgt zou toch moeten wijzen dat er ergens iets fout loopt, dus de helpdesk zou dit toch moeten kunnen nakijken (via de 080022700) of anders eens vragen aan Eva

mvg
@ Xenne, bedankt voor je feedback. Heb dit reeds viermal geprobeerd via de 080022500 aangezien ik Biz klant ben. Denk dat ikl het ga opgeven en ga overstappen naar een andere provider. Support is echt niet goed.
Beste PC13,

Gelieve contact te nemen zoals xenne zegt met onze technische dienst op 0800 22 700 voor technische assistentie.

Met vriendelijke groeten,

Eva
 waar kunnen we tv overal activeren wij vinden niks terug waar we kunnen activeren bellen naar technische dienst hebben we al gedaan met antwoord zelf zoeken via e-service

Reageer