Beste,
Al meer dan een maand probeer ik duidelijkheid te krijgen ivm een gsm-abonnement waar we niet om hebben gevraagd, maar waar wel kosten voor zijn aangerekend. Ik ging meermaals langs in de Proximus-winkel, ik belde meermaals naar jullie klantendienst. Aan de telefoon zeggen ze dat we naar de winkel moeten en na een laatste bezoek aan een Proximus-center gisteren werd door de medewerker aangeraden een klacht in te dienen via de site. Zij, nog de klantendienst konden hier een beslissing in nemen.
Ik probeerde ondertussen al regelmatig online een klacht in te dienen, maar krijg de hele tijd de melding "Online betwisting tijdelijk niet mogelijk" en ze verwijzen naar de klantendienst of de winkel. Voor ons heeft dat dus geen zin, daar verwijzen ze naar de site. Zucht...
Kan iemand me een link sturen waar ik, officieel en duidelijk onze klacht kan formuleren?
Ik wens dit liever niet te doen via een publiek forum.
alvast dank en grote groet,
Jan Bulckaen
Bladzijde 1 / 1
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact, waar je ook bij het doorlopen van de mogelijkheden een optie tegen komt "Mail Ons" webformulier.
mogelijke manieren :
Dag Jan,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.